2014-02-12, 11:37
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Som man huntar allt annat. Men du kan ju förvänta dig att du inte kommer gå någon vinst alls profit vise. Skulle inte tycka expn var värd heller, finns bättre saker att hunta så fall.

Mjo, visst är det så. Jag skulle nog personligen rekommendera frost dragons eller wyrms i Darashia. Runt 200k/h där med powerbolts. Nackdelen är att båda ställena ofta har botters. Bonebeast island kan komma undan jäkligt billigt med runt 120k/h. Hydras stora stället. Haunted Treelings i Vengoth, Bog Raiders i Yalahar.
Citera
2014-02-12, 13:25
Medlem
Rolf-Davids avatar
Är det någon som har ett bra FACC rook script och ett hyfsat FACC druid script för lvl9?

Hittar inget FACC script på ibot som verkar fungera :/

Och angående druiden så finns det typ inga facc scripts att välja på och dom som finns är det såklart redan 3-5 pers och bottar på ^^
Citera
2014-02-12, 13:37
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Är det någon som har ett bra FACC rook script och ett hyfsat FACC druid script för lvl9?

Hittar inget FACC script på ibot som verkar fungera :/

Och angående druiden så finns det typ inga facc scripts att välja på och dom som finns är det såklart redan 3-5 pers och bottar på ^^

@PhilMorris, kör aurora, sjdå?

alltså, de kmr va fullt med botters vart du än går, spec som freeacc, på cyroms elr va dom nu heter, så brukar vi va runt 8-10 pers..

finns 1-2 rook scripts, som tar dig från lvl 1 till main.. nån liten bug kanske finns, men brukar ändå komma iväg till main om du inte tänkt prema acc, så e d super knaz o botta facc mage xD (tycker dock jag)
Citera
2014-02-12, 14:02
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
@PhilMorris, kör aurora, sjdå?

alltså, de kmr va fullt med botters vart du än går, spec som freeacc, på cyroms elr va dom nu heter, så brukar vi va runt 8-10 pers..

finns 1-2 rook scripts, som tar dig från lvl 1 till main.. nån liten bug kanske finns, men brukar ändå komma iväg till main om du inte tänkt prema acc, så e d super knaz o botta facc mage xD (tycker dock jag)

Haha jag är så dålig på det här än så länge ^^
Citera
2014-02-12, 18:45
Medlem
Rolf-Davids avatar
Kan man ändra i ett script medan det körs?
Citera
2014-02-12, 21:00
Medlem
cybergrodans avatar
Någon som vet cirkapriset för premiumscroll på aurora?
Är så jävla fattig just nu så kan inte lägga pengar på spel, det suger dock att stå i kö mer än en timme för att komma in och spela..
Citera
2014-02-12, 21:02
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Någon som vet cirkapriset för premiumscroll på aurora?
Är så jävla fattig just nu så kan inte lägga pengar på spel, det suger dock att stå i kö mer än en timme för att komma in och spela..

Är runt 800k.
Citera
2014-02-12, 21:44
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Är runt 800k.

Va? Är det så dyrt på aurora nu? Låg den inte runt 3-400k förut? :O
Citera
2014-02-12, 21:57
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Va? Är det så dyrt på aurora nu? Låg den inte runt 3-400k förut? :O

Dyra?! Jag kollade nyss och på Astera så ligger dom billigaste på 1,1kk-1,2kk
Citera
2014-02-12, 22:05
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Dyra?! Jag kollade nyss och på Astera så ligger dom billigaste på 1,1kk-1,2kk

Ja jo jag vet det, tror det är något liknande på Nerana, men jag menade dyra för att vara Aurora. Jag kanske har fel, men har för mig att dom låg runt 300-400k förut!
Citera
2014-02-12, 23:49
Medlem
Rolf-Davids avatar
Ni som är vana EK bottare, när tror ni att en EK skulle kunna bli självförsörjande?

Det skulle i mitt fall vara när den drar in ca 1,1kk per månad.
Citera
2014-02-12, 23:54
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ni som är vana EK bottare, när tror ni att en EK skulle kunna bli självförsörjande?

Det skulle i mitt fall vara när den drar in ca 1,1kk per månad.
level 25 när man kan börja botta elves i yalahar

Bottar du till 14:00 stamina och roterar mellan 2 lvl 25s draru lätt in 1kk på en månad där, beror väl dock på holy orchid priset men ligger det på 1k+ så äre lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in