2014-02-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Billie-Kim ska tydligen bo i Helsingborg och är ursprungligen ifrån Kristianstad/Degeberga, men hon pratar inte skånska. Är det en fejkad dialekt?

Hennes pappa bor i Göteborg, hon kanske bodde en del av sin uppväxt där? Om man anstränger sig låter det lite som göteborska. Dock är Billie-Kim kulturellt skånskt white trash.

ÄNDRING: Jag såg att någon skrivit detta strax under inlägget jag citerade, jag ber om ursäkt. Moderator får gärna radera inlägget eftersom det inte tillför något nytt.
Senast redigerad av TobiasBeecher 2014-02-12 kl. 20:34.
Citera
2014-02-12, 20:40
Avslutad
Snygg insats av Burger King idag . Hur fan kan man upprepade gånger ta fel på röd- och gulskalig potatis? Var det chocken efter slakten som satt i... och satt i... och satt i?

Håller med killarna om att tjejerna har dalat, med det är ju Fuckris fel som sett till att de satts på de tråkigaste sysslorna. Tror killarna att tjejernas motivation ska gå genom taket av kökstjänst? Hatar det syrianska äcklet. Hoppas utmanartjejerna kan tända gnistan i tjejgänget igen.
Citera
2014-02-12, 20:44
Medlem
bringeroflights avatar
Olov är ju värsta kärringen. Finns ingen som snackar så mycket skit och taktik som han. Hoppas han åker denna vecka. Tror inte han är stark på någon gren.
Citera
2014-02-12, 20:47
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Stor skillnad på det än att HELA tiden be just henne göra saker samt att han är onödigt oförskämd mot henne. man beter sig inte så mot en sårbar ensam tjej, speciellt inte som fullvuxen man. Har har haft ett jäkla talibanbeteende sedan han kom in och de sitter många på självaste flashback och försvarar? Vilken dubbelmoral
fikri, enda som har lite vett och självkänsla i farmen.

Du är garanterat en sån fjant som ställer sig där det är vindstilla för att slippa konflikter.

Ger man sig in i leken får man leken tåla och allra helst om man skyller på andra och ger dumma bortförklaringar.

Jag hade bett alla dra åt skogen i situation där alla helt plötsligt tog sandras parti för att skydda sitt eget skinn.

Tjock, kaxig och sjukt lat - förvänta dig inte att bli accepterad

Det är lätt att vända kappan efter vinden för vissa.

Äckliga fjollor är vad ni är som tycker synd om Sandra som förtjänade 10ggr värre sågning, hon märkte att hon blev ställd och flydde då likt Ulrika.

*Buhuuu..... *
Citera
2014-02-12, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

Du är garanterat en sån fjant som ställer sig där det är vindstilla för att slippa konflikter.

Ger man sig in i leken får man leken tåla och allra helst om man skyller på andra och ger dumma bortförklaringar.

Jag hade bett alla dra åt skogen i situation där alla helt plötsligt tog sandras parti för att skydda sitt eget skinn.

Äckliga fjollor är vad ni är som tycker synd om Sandra som förtjänade 10ggr värre sågning, hon märkte att hon blev ställd och flydde då likt Ulrika.

*Buhuuu..... *
man är ju en väldigt svag individ om man ser upp till en person som Fuckit. Du var mobbarens svans i skolan, va? Eller ÄR, kanske jag ska skriva
Citera
2014-02-12, 21:23
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
man är ju en väldigt svag individ om man ser upp till en person som Fuckit. Du var mobbarens svans i skolan, va? Eller ÄR, kanske jag ska skriva
Ser upp?

Det var bara fakta. Räknas man som mobbare för att man diskuterar har du klara problem. Fast ser man till bönderna som bara knep käft är det väl inte oväntat då många säkert är bönder själva som ser skiten.

Kan inte vara lätt att va så svag som Sandra, du och många fler. Men är ni så svag att ni inte kan komma med en vettig förklaring så stå över diskussioner istället för att ge er in i något ni aldrig kan vinnande ur.

Jävla tomtar ni är

Citera
2014-02-12, 21:28
Medlem
irrblosss avatar
Citat:

*Buhuuu..... *
Tydligen är man en fjant i dina ögon om man försöker undvika konflikter. Samtidigt skriver du att Sandra är tjock, kaxig och lat. Motsäger det inte dina dåligt underbyggda hobbyteorier? Kaxiga hamnar lätt i konflikter nämligen. Du verkar vara en lika stor idiot som Fikri. Är du möjligen själv en konfliktbenägen kulturberikare som ska "jiddra" med folk du ser som lägre stående än dig själv?
Citera
2014-02-12, 21:51
Bannlyst
Jag uppskattar turkens ärlighet och jag tror attgrabbarna på farmen gör det med.
Citera
2014-02-12, 21:53
Medlem
gissar att fikri fått uppmuntran av tv4 att ställa till med kaos på farmen, men att det var han själv som kom med förslaget när han ansökte till programmet. en kombination av teater och gränslöshet. men en del av ansvaret ligger förmodligen på tv4.

de två nya kvinnorna verkar kanske inte superspännande vid en första anblick, men vi får se.
Citera
2014-02-12, 21:58
Medlem
bringeroflights avatar
Hon den 30-åriga såg i alla fall bra ut. Behövs lite nya deltagare att titta på
Jag tror inte TV4 ger någon instruktioner hur de ska agera. Men de vet givetvis vad för lirare de släppte in på farmen.
Citera
2014-02-12, 21:59
Medlem
Citat:

Varför ska man ta konflikter om man kan slippa dem? Jan var ett föredöme som försökte diskutera med Fikri när han såg att Sandra inte mådde bra, istället för att gapa på en nivå som föregångarna till människorna hade.

Jag lever hellre vindstilla och diskuterar istället för att gapa och leva rövare.
Citera
2014-02-12, 22:00
Medlem
Citat:

*Buhuuu..... *

Sån där attityd hade jag också när jag var 15år men du kommer växa upp och få en klarare syn på vad som är viktigt i livet. Svårt att visa empati? Tycker synd om sådana!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in