2014-02-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StringHunter
Vad har fikri gjort mot sandra? ställd henne mot väggen när hon försökte skylla ifrån sig som vanligt på billie-kim? Är detta mobbning tycker ni?

Hon ljög och förstörde mjölken för hon är lat.

Hon är grinig och sur jämnt. Skvallrar så fort billie-kim har gjort någonting istället för att ta det direkt med henne.

Den enda mobbaren där inne är Sandra. Försöker få billie-kim i dåliga dagar så hon ska framstå som bättre i gruppen som sedan kan snacka skit om bille-kim hela tiden.

När detta inte funkade mot fikri så började hon grina och tog på sig offerkoftan som hon är
van med.

Men jag skulle vänligen vilja få svar på varför ni anser att fikri har mobbad Sandra? på vilket sätt?

Han har inte gjort ett skit och tål man inte att få kritik när man gjort fel så ska man hålla käften.

Stor skillnad på det än att HELA tiden be just henne göra saker samt att han är onödigt oförskämd mot henne. man beter sig inte så mot en sårbar ensam tjej, speciellt inte som fullvuxen man. Har har haft ett jäkla talibanbeteende sedan han kom in och de sitter många på självaste flashback och försvarar? Vilken dubbelmoral
Citera
2014-02-11, 20:22
Medlem
Lococcos avatar
Snart har vi Fittri gråtande i Aftonbladet för att Farmen har förstört hans liv. Sanna mina ord!

"-Dom har klippt materialet för att få mig att framstå som en mobbande psykopat, egentligen är jag en ängel som respekterar kvinnor och barn"
Citera
2014-02-11, 20:40
Medlem
haexkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lococco
Fikri kommer nog att ha en liten uppförsbacke i livet efter farmen Det han gör går inte att ursäkta med att man spelar spelet. Det är som att bryta ryggen på ett barn när man skojbrottas. Ett spel har också gränser. Du förstår nog inte vad du ställt till med Fittri.

Vi får väl hoppas. Risken finns att han redan umgås med folk som tycker att hans agerande är helt korrekt. Dessutom så lär han väl bli "headhunted" till andra såpor och tjäna multum i pengar som en reko arbetande människa bara kan drömma om.
Citera
2014-02-11, 20:41
Medlem
DTWKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Skjuter Gutta med pumphagel eller vad? jag trodde man körde slaktmask=bultpisol
Han sköt grisen med studsare, beror antagligen på att han är osäker på hur man gör med bultpistol. Sätter man bulten lite snett så får man en gris som lider som fan. En studsare med halvmantlad kula gör större skada och är därför säkrare för den ovane.
Citera
2014-02-11, 20:42
Medlem
munkenpetersens avatar
Det va på tiden att Sandra stack. Fyfan va äcklig hon är som ska skylla ifrån sig hela tiden. Sen va det inget hagelgevär dom sköt grisen med, utan en vanlig studsare,
Citera
2014-02-11, 20:43
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haexkvast
Vi får väl hoppas. Risken finns att han redan umgås med folk som tycker att hans agerande är helt korrekt. Dessutom så lär han väl bli "headhunted" till andra såpor och tjäna multum i pengar som en reko arbetande människa bara kan drömma om.
Det är ju skönt att ett av hans företag har gått i (eller håller på att gå i) konkurs:
http://www.ratsit.se/5567684831-Akay_Orebro_AB
Citera
2014-02-11, 20:45
Medlem
DTWKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Det är ju skönt att ett av hans företag har gått i (eller håller på att gå i) konkurs:
Haha skön företagsbeskrivning:
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva restaurangrörelse, utföra reklam för verksamheten via internet, förvalta fast egendom, handel med värdepapper, import och försäljning framförallt av datorer, elektronik inom dataområdet, kläder och andra textilier, fritidsartiklar, kontorsmaterial, livsmedel, byggnadsprodukter ävensom idka därmed förenlig verksamhet.
Citera
2014-02-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StringHunter
Vad har fikri gjort mot sandra? ställd henne mot väggen när hon försökte skylla ifrån sig som vanligt på billie-kim? Är detta mobbning tycker ni?

Hon ljög och förstörde mjölken för hon är lat.

Hon är grinig och sur jämnt. Skvallrar så fort billie-kim har gjort någonting istället för att ta det direkt med henne.

Den enda mobbaren där inne är Sandra. Försöker få billie-kim i dåliga dagar så hon ska framstå som bättre i gruppen som sedan kan snacka skit om bille-kim hela tiden.

När detta inte funkade mot fikri så började hon grina och tog på sig offerkoftan som hon är
van med.

Men jag skulle vänligen vilja få svar på varför ni anser att fikri har mobbad Sandra? på vilket sätt?

Han har inte gjort ett skit och tål man inte att få kritik när man gjort fel så ska man hålla käften.

Kan inte annat än att hålla med.
Citera
2014-02-11, 20:47
Medlem
haexkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Ett av hans företag

Bara en massa jävla myglerier misstänker jag. Han känns som en ytterst oärlig och falsk människa, bevare mig väl.
Citera
2014-02-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Haha skön företagsbeskrivning:
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva restaurangrörelse, utföra reklam för verksamheten via internet, förvalta fast egendom, handel med värdepapper, import och försäljning framförallt av datorer, elektronik inom dataområdet, kläder och andra textilier, fritidsartiklar, kontorsmaterial, livsmedel, byggnadsprodukter ävensom idka därmed förenlig verksamhet.

En riktig mångsysslare den där Fikri! Allkunnighet, entrepenörskap och ledaregenskaper är bra att ha som storbonde på Farmen!
Citera
2014-02-11, 20:49
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haexkvast
Ett av hans företag

Bara en massa jävla myglerier misstänker jag. Han känns som en ytterst oärlig och falsk människa, bevare mig väl.
Antagligen, det andra företaget verkar redan vara avvecklat, så jag vet inte varför det fortfarande står där:
http://www.ratsit.se/9697378140-Nya_Centralen_Hallsberg_Handelsbolag
Citera
2014-02-11, 20:52
Bannlyst
Varför blir ni så upprörda över att Sandra lämnar? Ulrika lämnade också men då var det "rätt åt kossan" och liknande som sas.
Bara för att Sandra grinade eller och tog på sig offerrollen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in