2014-02-12, 18:47
Bannlyst
Kamelknullaren hade faktiskt en poäng angående mjölken. Det faktum att det SEDAN visade sig vara sur mjölk ändrade inte det faktum att det lika gärna kunde varit färsk mjölk och att Sandra därmed agerade felaktigt. Han må vara en aning störd men jag bedömer att han är tämligen intelligent för att tillhöra sandnegersläktet.

Annars steg ju Cornelia kraftigt denna vecka medan Burger King fortsatte sjunka - jävla WT-hora! Kan ge mig fan på att det var en blatte hon knullade som höll en pistol mot hennes huvud.
Citera
2014-02-12, 18:48
Medlem
VelvetReds avatar
Vad har hänt med Sebastian Dawkins? Hörde något om att han sitter på psyket numera. Någon som vet något?

Skönt att Fikri kommer in och skapar "bra" tv. Det blir ju intressant att se på, men jag skulle inte umgås med en sådan människa privat.
Citera
2014-02-12, 19:08
Medlem
Billie-Kim ska tydligen bo i Helsingborg och är ursprungligen ifrån Kristianstad/Degeberga, men hon pratar inte skånska. Är det en fejkad dialekt?
Citera
2014-02-12, 19:10
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Billie-Kim ska tydligen bo i Helsingborg och är ursprungligen ifrån Kristianstad/Degeberga, men hon pratar inte skånska. Är det en fejkad dialekt?
Hon pratar skånska i något youtube-klipp som nämnts här i tråden. Den dialekt hon har nu är säkert något som kommer sig av att hon är en skåning som försöker låta bli att tala skånska, vilket inte funkar med tanke på bland annat r:en.
Citera
2014-02-12, 19:20
Medlem
Isnatts avatar
Jag fattar inte varför Fiktiv "gav sig på" Sandra: hon var inget hot, om han hade planer på att lämna så kan det ju komma någon som är riktigt duktig som ersättare, han borde istället försökt ge sig på någon som var ett hot istället och försökt få den ur balans.
När Zimba kommer tillbaka kommer F förmodligen tro att dom fortfarande har någon pakt, men om han har legat i skogen några dagar med tjejerna så kan ju dom mycket väl kommit överens om något.
Citera
2014-02-12, 19:20
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Hon pratar göteborgska blandat med lite skånska. Hennes föräldrar är tydligen från Göteborg.
Citera
2014-02-12, 19:28
Medlem
tlcswes avatar
Jag funderar på att om det Fikri gjorde med spritflaskan igår var regisserat. Gutta säger att han räknar till 10. Fikri vänder sig om och går in i skogen medan gutta räknar till 10.

Om han nu bytte flaska innan Gutta sa att han ville ha tillbaka sin flaska, då undrar jag varför han inte lämnade spritflaskan, som nu innehåller vatten, där den stod, så att han inte blev påkommen.

Om han nu bytte flaska medan Gutta räknade till 10? Hur skulle han hinna det?

Eller så var det äkta. Men jag vill ändå ha det till regi.
Citera
2014-02-12, 19:36
Medlem
Rokushikis avatar
Siw verkade få en akut släng av djungelfeber.
Citera
2014-02-12, 19:37
Medlem
irrblosss avatar
Är utmanartanten en av de som åker till Gambia för att köpa sex?
Citera
2014-02-12, 19:38
Medlem
Sir_Ks avatar
Nu vill jag se den yngre utmanaren i styrketävling mot Cornelia
Citera
2014-02-12, 19:40
Medlem
Trumpeters avatar
Det är många i Fikris närhet som är hjärndöda
Citera
2014-02-12, 19:41