Citat:
Er ikke overrasket lengre at politiet sitter uten konkrete spor hva som har skjedd i S saken. Hvis vi også vet at Oslo politiet hadde ikke en eneste spor som pekte mot CG/PD i uken før pågripelsen før tipsen fra Ålesund setter akkurat denne tipsen saken i et enda merkelige lys.
Om jeg husker korrekt; trianguleringsdata må sikres øyeblikkelig, helst innen et døgn (?).
Ble politiet rett og slett lurt da mobilen ble funnet i KBH? De forutså ikke at det skulle bli interessant å finne en nøyaktig rute for mobilens bevegelser de siste timene før den ble funnet.
Alt er merkelig her, fra mangelen på vitneobservasjoner av S, ingen har sett CGs bil, S kan ikke ha blitt påkjørt iflg rettsmedisineren, hunder som markerer hvor mobil, sko og sokk ble funnet men som ikke kan finne spor etter hvor S skal ha gått, høyst merkelige sms'er nå når vi vet at S ble utsatt for en forbrytelse den kvelden/natten.
Høyst merkelige mistenkte, CG med sin fortid og sin paranoia, pedofil-pc og usammenhengende skriverier på nettet. Og så PD, med vanvittige uttalelser i retten; om testbrenning av rådyr, rutinemessige innelåsning av CG på Pallesentralen, påstander om glass med salmiakk for "å friske opp luften".
Så, BKs opptreden her i tråden, BKs offentlige klagemål over dårlig gatebelysning, som ser ut til å støtte en umulig påkjørselsteori.
Desto flere detaljer vi har fått vite, desto mer ubegripelig fremstår saken.
Nei. Jeg gir meg over. Jeg greier rett og slett ikke å sile ut hva som kan være sant, eller hva som mest sannsynlig kan ha skjedd med S.