2014-02-11, 21:49
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Spelar ingen roll. Pratar du reproduktion så pratar du faktisk barnalstring.
Vill du prata sexuella instinkter så visst, men dessa leder inte längre till automatisk reproduktion som de gjorde för låt säga 100 år sen och det är ett faktum.

Så ni killar som tjatar om madonnor och horor och manlig virilitet (ligga runt som fan) pratar i en gammal dammig nattmössa. Ni är fast i ett känslobaserat idiotresonemang för länge sen passé.
Är en väldigt liten minoritet i denna värld som tror på att sexuell jämlikhet existerar du kanske är en av dem men om vi för en liten stund ska vara ärliga mot oss själva så tror jag att även du har känt ett förakt mot horor någon gång, det här är så grundläggande vad gäller sexuell fortplantning att det går inte att bortse från
2014-02-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nej pratar samma språk som dig för att få dig att förstå hur j.... illa det låter. Det verkar vara det enda sättet att nå hormännen? Sjunka ner på samma nivå och visa hur illa det låter om man som kvinna ger tillbaka mannens förakt men ur en kvinnomun.Min mun kan bli lika hård och elak som mannens. Jag är inte den som backar i första taget vad gäller att munhuggas med en oförskämd man.
Du är inte lika hård som mannen. Du tänker inte lika rationellt. Din muskelmassa är mindre än min och där jag är full av potent testosteron är du pumpad med affekterat östrogen. Gick ni inte på biologilektionerna hjärtanen?
2014-02-11, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag pratar om reproduktionsdrifter och reproduktiva förutsättningar. Dummare är du inte än att du förstått det, men eftersom jag tydligt påvisar vår naturliga ojämlikhet står du inte ut med det utan vill dribbla bort korten.

Nej mest ni som dribblar med en gammal ofunktionell boll. (kanske inte så mycket du iofs men munsprut).

Reproduktiva förutsättningar idag för en man är att finna en kvinna som vill bli moder till just hans barn. Det hänger numera på hennes vilja inte på antal gånger han lyckats stoppa in den.

Sex är idag rätt friställt från reproduktion. Därför det blir så extra korkat när snubbar som Munsprut sitter och klagar som en gammal stofil från 1800. Vill ni killar ha tillgång till sex med kvinnor utan att skaffa barn så borde ni ju sluta tjata om "horor" och "fina flickor".
Dessa finns ju inte ens längre. Och den dagen ni vill skaffa barn med någon så funkar en smart och sexuellt erfaren kvinna precis lika bra. Ni är bara blåsta i roten helt enkelt och kan inte tänka självständigt utanför "madonna/hora" boxen (Munsprut och co, tror lite mer om Lillskrutten)
2014-02-11, 21:59
Medlem
Citat:
Nej mest ni som dribblar med en gammal ofunktionell boll. (kanske inte så mycket du iofs men munsprut).

Reproduktiva förutsättningar idag för en man är att finna en kvinna som vill bli moder till just hans barn. Det hänger numera på hennes vilja inte på antal gånger han lyckats stoppa in den.

Sex är idag rätt friställt från reproduktion. Därför det blir så extra korkat när snubbar som Munsprut sitter och klagar som en gammal stofil från 1800. Vill ni killar ha tillgång till sex med kvinnor utan att skaffa barn så borde ni ju sluta tjata om "horor" och "fina flickor".
Dessa finns ju inte ens längre. Och den dagen ni vill skaffa barn med någon så funkar en smart och sexuellt erfaren kvinna precis lika bra. Ni är bara blåsta i roten helt enkelt och kan inte tänka självständigt utanför "madonna/hora" boxen (Munsprut och co, tror lite mer om Lillskrutten)
Är det därför feministen Sanna Lundell fortfarande är gift med statushannen, runtknullaren Micke P?

Hur världsfrånvänd, egocentrisk och flickigt naiv får man vara och fortfarande bli tagen på allvar i en diskussion?

Att tro att sex är friställt reproduktiva instinkter, drifter och förutsättningar pga 100 år av feminism eller för att man själv vill det är ....... löjeväckande och narcissistiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Är en väldigt liten minoritet i denna värld som tror på att sexuell jämlikhet existerar du kanske är en av dem men om vi för en liten stund ska vara ärliga mot oss själva så tror jag att även du har känt ett förakt mot horor någon gång, det här är så grundläggande vad gäller sexuell fortplantning att det går inte att bortse från

Jag föraktar rätt rejält män som går till horor ja. Att behöva betala för sex och ha sex med någon som egentligen inte vill ha en, är bara under all värdighet enligt mig. Och jag föraktar folk som tvingar sig på andra.

Kvinnor och män som njuter av sin egen sexualitet och gärna vill ge njutning åt andra kända eller okända människor har jag inget förakt för alls. Varför liksom? Enkom win-win och någonting rätt fint och bra för alla parter. mer sex i världen skulle göra folk lite mer avslappande och hyggliga.
Medlem
goran744s avatar
Det märks att ni män som lever i ert eget kvinnoförakt tycks tro att en kvinna har kuk för att hon pratar på samma sätt. Då är det verkligen illa ställt i samhället om en man tror att har man kuk då j.... .Det är väl det som kallas maktpositionen eller? Är det en kvinna som pratar så fruktansvärt illa? En kvinna som använder MANNENS hor ord mot honom?
Det är makt det om någonting är makt. Kanske ni män borde börja skälla på varandra som jag gjort nu. Så skall ni få se att många av oss kvinnor inte behöver ha KUK för att göra oss hörda. Vi finns i massor, skall ni veta vill jag säga till er vidriga män som kallar oss horor. De normala männen som har hjärna och förståndet kvar sjunker aldrig ner i hor nivå snacket. OCH jag skulle gärna vilja att ni bra män ser till att de här horvalparna får sig en riktig funderare.
Tillsammans med oss kvinnor som vet att ni finns där ute. Säg ifrån till varandra då gubben bredvid dig börja prata horspråket. Påminn honom om att en kvinna plågades för att han skulle födas. Det är allt jag kommer att säga i den här hordiskussionen. AMEN!
2014-02-11, 22:04
Medlem
Citat:
Jag föraktar rätt rejält män som går till horor ja. Att behöva betala för sex och ha sex med någon som egentligen inte vill ha en, är bara under all värdighet enligt mig. Och jag föraktar folk som tvingar sig på andra.

Kvinnor och män som njuter av sin egen sexualitet och gärna vill ge njutning åt andra kända eller okända människor har jag inget förakt för alls. Varför liksom? Enkom win-win och någonting rätt fint och bra för alla parter. mer sex i världen skulle göra folk lite mer avslappande och hyggliga.
Ändså verkar mannens ekonomiska status vara oerhört central för den svenska kvinnan. Svenska kvinnor gifter sig uppåt ekonomiskt och skiljer sig om mannen blir arbetslös. Är ni betalhoror allesamman?
2014-02-11, 22:05
Medlem
Citat:
Är det därför feministen Sanna Lundell fortfarande är gift med statushannen, runtknullaren Micke P?

Hur världsfrånvänd, egocentrisk och flickigt naiv får man vara och fortfarande bli tagen på allvar i en diskussion?

Att tro att sex är friställt reproduktiva instinkter, drifter och förutsättningar pga 100 år av feminism eller för att man själv vill det är ....... löjeväckande och narcissistiskt.

Sex är friställt reproduktivitet dummer. Läs vad jag skriver. Om man som kvinna inte vill ha barn idag så behöver du inte trots att hon har sex ergo det är inte med nödtvång ihopkopplat i alla led.
Som kvinna behöver du inte ens ha sex om du vill ha barn, du kan ta tåget till Köpenhamn, få dig en liten dos spermier på en klinik och voilá!
2014-02-11, 22:07
Medlem
Citat:
Det märks att ni män som lever i ert eget kvinnoförakt tycks tro att en kvinna har kuk för att hon pratar på samma sätt. Då är det verkligen illa ställt i samhället om en man tror att har man kuk då j.... .Det är väl det som kallas maktpositionen eller? Är det en kvinna som pratar så fruktansvärt illa? En kvinna som använder MANNENS hor ord mot honom?
Det är makt det om någonting är makt. Kanske ni män borde börja skälla på varandra som jag gjort nu. Så skall ni få se att många av oss kvinnor inte behöver ha KUK för att göra oss hörda. Vi finns i massor, skall ni veta vill jag säga till er vidriga män som kallar oss horor. De normala männen som har hjärna och förståndet kvar sjunker aldrig ner i hor nivå snacket. OCH jag skulle gärna vilja att ni bra män ser till att de här horvalparna får sig en riktig funderare.
Tillsammans med oss kvinnor som vet att ni finns där ute. Säg ifrån till varandra då gubben bredvid dig börja prata horspråket. Påminn honom om att en kvinna plågades för att han skulle födas. Det är allt jag kommer att säga i den här hordiskussionen. AMEN!
Lilla bubben.

Den dagen en kvinna har genomlidit mannens helveten och tuffa liv, då accepterar jag hennes hårda ton. När det mest traumatiska man varit med om är en missad chefsposition eller en bruten nagel gör jag det inte.

Du är i stora behov av att hityta din manlighet, du sitter ju gisslan hos kvinnorna.
2014-02-11, 22:11
Bannlyst
Citat:

Njaa
Jag tror att det beror på ifrån man till man. Vissa män bryr sig inte och andra mön blir galna av tanken att deras flickvän/fru varit med andra. Det är olika åsikter och personligheter. Jag tror inte man kan ändra deras åsikt hur mycket man än försöker och sedan beror det på olika kulturer också som vissa män kommer ifrån. Vissa män tror automatiskt om man har legat runt så kommer man vara otrogen och andra män hatar oerfarna kvinnor. Det finns typer för alla.
2014-02-11, 22:15
Medlem
Citat:
Det här är så kul, korkat och världsfrånvänt att jag bara kan applådera.

LÅT STÅ!

Förstår att det måste upplevas som extremt jobbigt när man får upp ögonen för att den reproduktiva makten vilar totalt i kvinnors händer numera.
men lugn, det finns kvinnor som kan åta sig föda åt dig mot rejäl betalning. Så även du kan föra din genpol vidare.
2014-02-11, 22:18
Medlem
Citat:
Förstår att det måste upplevas som extremt jobbigt när man får upp ögonen för att den reproduktiva makten vilar totalt i kvinnors händer numera.
men lugn, det finns kvinnor som kan åta sig föda åt dig mot rejäl betalning. Så även du kan föra din genpol vidare.
Skönt att du säger det. Jag håller med. Visst är det jobbigt att leva i ett patriarkalt könsmaktsordningsstrukturellt samhälle där kvinnan har all makt? Feminism ............

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in