2014-02-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Plockade up WoW idag igen efter att ha köpt ett gamecard. Inte spelat på kanske drygt ett år och tänkte igen köra på min hunter. Vilken specc är det som gäller och rotation? Sen Glyphs o sånt?

Sen vilka addons är essential nu?

Pvp/pve?
2014-02-11, 18:53
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
Pvp/pve?

Spelar endast PVE
2014-02-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
BM är la den spec som gör mest damage just nu, surv inte långt efter.

är det inte survival till typ hc?
2014-02-11, 19:41
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
är det inte survival till typ hc?
Vet att han snubben som streamar hunter i från paragon växlar spec mellan olika bossar.
2014-02-11, 20:23
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
read til' your eyes bleeds on noxxic.com till att börja med!
noxxic.com suger. Läs på icy veins eller mmo-champion istället. För övrigt är det Beast mastery eller survival som gäller, gå efter vad du gillar mest.
2014-02-11, 20:59
Medlem
Fler än jag som har problem med att logga in nu? -.-
2014-02-11, 21:11
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
noxxic.com suger. Läs på icy veins eller mmo-champion istället. För övrigt är det Beast mastery eller survival som gäller, gå efter vad du gillar mest.

Varför suger noxxic?
2014-02-11, 21:39
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandman423
Varför suger noxxic?
Någon får gärna rätta mig om jag har fel men har/hade inte dem fel info? Alltså att de skrev t e.x. fel rotation för olika spec/classes, fel reforge prio, gems m.m.

Det var längesedan jag ens var inne på noxxic så de kanske har förbättrat sig sen dess.
2014-02-11, 21:49
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Varför suger noxxic?
Någon får gärna rätta mig om jag har fel men har/hade inte dem fel info? Alltså att de skrev t e.x. fel rotation för olika spec/classes, fel reforge prio, gems m.m.

Det var längesedan jag ens var inne på noxxic så de kanske har förbättrat sig sen dess.
2014-02-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Vet att han snubben som streamar hunter i från paragon växlar spec mellan olika bossar.

han kör hc gissar jag.

tror det är som jag skrev faktiskt. lite enklare rotation upplever jag i surv också. lite färre knappar =)

skillnaden är dock marginell så kör det du diggar. jag gillar enkelhet så jag kör surv. dock saknar jag ibland alla coola pets man kan ha som bm. skall tillägga att jag är långt ifrån nån mästare på hunter.
2014-02-11, 22:03
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93

Inte vad jag har sett. Min klass (warlock) så är allting korrekt. Det enda jag kommer ihåg var att Affliction speccet var högre rankat än det borde ha varit pga något fel i matematiken som dom gjorde när dom testade den. Men det vart fixat efter ett tag så nu ska den ligga korrekt i dps mätningar osv.
2014-02-11, 23:18
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Inte vad jag har sett. Min klass (warlock) så är allting korrekt. Det enda jag kommer ihåg var att Affliction speccet var högre rankat än det borde ha varit pga något fel i matematiken som dom gjorde när dom testade den. Men det vart fixat efter ett tag så nu ska den ligga korrekt i dps mätningar osv.
Jaha okej . Ska tänka på det! Tack för upplysningen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in