2014-02-11, 19:55
Medlem
Wertyms avatar
Här har vi en video som verkar legit. Heists!

http://www.youtube.com/watch?v=ZLsHOkHzdTk

Titta inte om ni inte vill veta hur heists kommer bli, en heist kommer antagligen se ut såhär.

Hacking-minigamet som är på endel missions kommer användas.

Det är en beta-heist som några stycken spelar.
Citera
2014-02-11, 20:22
Medlem
Jerkstores avatar
Kan någon länka någon bra video med bra ställen man kan vara på i Survivals? Tänker främst på Industrial och Piren.

En till fråga: Om jag har 10 bilar i garaget och vill ersätta en bil med en annan ny (låt säga Stinger eller Monroe), säljs den bilen som blir ersatt automatiskt så jag i alla fall får lite pengar och inte bara ersätter den?
Senast redigerad av Jerkstore 2014-02-11 kl. 20:29.
Citera
2014-02-11, 20:29
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Kan någon länka någon bra video med bra ställen man kan vara på i Survivals? Tänker främst på Industrial och Piren.

Piren finns det ju ett ställe med tak på, vet du vart jag menar? Utanför det bakom läskautomaten brukar jag stå, för att sedan springa in under taket om det kommer helis.

Ut med kanten i närheten kan man gömma sig också, mellan två små containrar är man bra skyddad. Dock kan helis träffa dig och ifall npcs springer upp bakom dig blir man skjuten.
Citera
2014-02-11, 20:31
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Piren finns det ju ett ställe med tak på, vet du vart jag menar? Utanför det bakom läskautomaten brukar jag stå, för att sedan springa in under taket om det kommer helis.

Ut med kanten i närheten kan man gömma sig också, mellan två små containrar är man bra skyddad. Dock kan helis träffa dig och ifall npcs springer upp bakom dig blir man skjuten.
Tror jag vet vart du menar, tack för tipsen! Ska nog lira senare ikväll så jag kollar upp de ställena du nämnde.
Citera
2014-02-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Dagens gåta: Hur hamnade Knimme här?

Jo men ibland så kan han allt vara helt ute och fiska
Citera
2014-02-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Någon med mick som har lust att lira lite GTA-Online?
Jag kan hjälpa er att få miljoner på några minuter.

PSN: FCB_Carles_Puyol

Blir man inte bannad av det där?
Citera
2014-02-11, 21:12
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild_Child
Blir man inte bannad av det där?

Den chansen finns så undvik hans fula knep.

Att göra uppdrag och races är både roligt och tillåtet, gör det istället för att glitcha RP och pengar.
Citera
2014-02-11, 21:15
Medlem
Ni som spelar på PS3 och har mic. vad kör ni med för headset så man vet vad man skall springa iväg och köpa nu när man känner sig lite utanför??
Citera
2014-02-11, 21:17
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Den chansen finns så undvik hans fula knep.

Att göra uppdrag och races är både roligt och tillåtet, gör det istället för att glitcha RP och pengar.

Jag har ett x-antal miljoner på banken och jag är inte bannad.
Citera
2014-02-11, 21:19
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Ni som spelar på PS3 och har mic. vad kör ni med för headset så man vet vad man skall springa iväg och köpa nu när man känner sig lite utanför??

Ja använder astro A50, men dom kostar ju lite också. Handlar om hur mycket man tycker det är värt att lägga på ett par headset :P

Men varför inte köpa Sonys egna nya lurar, funkar säkert helt okej som förstalurar http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/193370-playstation_wireless_stereo_headset_20&atcl=extern al:ref
Citera
2014-02-11, 21:42
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Någon som på PS3 med mick som har lust att spela lite?
Citera
2014-02-11, 21:43
Medlem
Jag har Sonys egna lurar, funkar perfekt. Kan dock inte svara på hur bra jag hörs men det kan nog någon härinne svara på :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in