2014-02-10, 01:23
Medlem
Sludgecores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det jag menar är att om nu den andra fungerar borde du ha åtkomst till den när båda är inkopplade.

Håller på att installera om datorn nu. Får hoppas att det finns en windows.old mapp, annars är det som det är.
Citera
2014-02-10, 01:35
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sludgecore
Håller på att installera om datorn nu. Får hoppas att det finns en windows.old mapp, annars är det som det är.

Lycka till
Citera
2014-02-10, 13:36
Medlem
EddEdaMans avatar
Problem! Hur återställer jag till fabriksinställningar?

Hej!
Jag har en HP Pavilion g6-1309eo Notebook PC och vill återställa den helt till fabriksinställningar. Jag har ett piratkopierat operativsystem och det medföljde ingen återställningsskiva. Jag hittar inte heller fram till någon återställning, har alltså totalt kört fast!

Någon vänlig själ som vet hur man gör?
Citera
2014-02-10, 13:50
Avslutad
Du har antagligen inte återställningspartition då du har piratat ditt OS.
Du får ladda hem nytt och installera om.
Citera
2014-02-10, 17:38
Medlem
Installera om Windows 7

Hej, jag har en Windows 7 dator som är full av skit och jag känner att jag måste installera om datorn. Finns det ett sätt att göra detta utan att behöva ha Windows 7 CD.
Jag vi alltså återställa allting på datorn.

Tack i förhand
Citera
2014-02-10, 17:50
Medlem
frihetskrigares avatar
Om du har en windows nyckel så kan du ladda ner windows och formatera om datorn och sedan använda nyckeln.
Citera
2014-02-10, 17:56
Medlem
15APRILs avatar
Har du någon meny där det finns exempelvis har jag Hp Recovery. Där kan du välja att antingen systemåterställa eller fabriksåterställa..

Min är en laptop då har jag alternativ i boot läget där jag kan välja F11 för att installera om allt..

Annars Naser71 på piratebay har bra grejer.
Citera
2014-02-10, 18:04
Medlem
Jag hittade det, Gick in på Kontrolpanelen > Systemåterställning & blablabla
Tack iallafall!
Citera
2014-02-10, 19:52
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldinH
Jag hittade det, Gick in på Kontrolpanelen > Systemåterställning & blablabla
Tack iallafall!

Det blir inte samma sak som en ominstallation. Du backar till en annan tid i Windows konfiguration, men kan likväl ha kvar eventuella problem.

Från Microsofts sida:
Ibland kan Windows bli långsamt eller oförutsägbart när du installerar ett program eller en drivrutin. Med funktionen Systemåterställning kan du återställa datorns systemfiler och program till en tidpunkt då allt fungerade, vilket kan bespara dig timmar av slit med felsökning. Dina dokument, bilder eller annan information påverkas inte.
Citera
2014-02-11, 03:43
Medlem
Skadat godss avatar
Om det är en märkesdator eller bärbar så läser du i manualen om hur du gör Fabriksåterställning/full recovery.

Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Annars Naser71 på piratebay har bra grejer.
Naser's torrents är rena skiten, söndercrackade och med +5 år på nacken.
Senast redigerad av Skadat gods 2014-02-11 kl. 03:48.
Citera
2014-02-11, 15:58
Medlem
queen-bees avatar
Jag skulle vilja återställa min dator till fabriksinställningar, hur gör jag det? Datorn är en Taurus från inet, och Windows var förinstallerat på datorn när jag fick den...
Citera
2014-02-11, 15:59
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av queen-bee
Jag skulle vilja återställa min dator till fabriksinställningar, hur gör jag det? Datorn är en Taurus från inet, och Windows var förinstallerat på datorn när jag fick den...

Har du en dold partition under diskhanteringen som heter Recovery så har du din lösning där.

Tar hjälp av manualen som medföljde datorn för vidare åtgärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in