Citat:
Ursprungligen postat av
panpo98
Du får läsa i TV manualen för hur tillverkaren vill att du kopplar till datorn. Det bruka vara villkor och begränsningar på HDMI porten när den kopplas till datorn. Inställningar som stöds bruka också stå.
Sen så har du inte nämnt om du kollat sagt åt Windows att du vill skicka bilden till TV också. Höger klicka på skrivbordet så ska du ha 1-2 st kontrollpaneler att välja mellan för att ställa in bild/grafik.
Edit:
Polyklorfenol nämnde en möjlighet till varför du har problem. Att man inte vill höra att man kan ha köpt en dålig produkt gör det inte of topic.
Tex fanns det för några TV där både försäljare och TV manual (gick att ladda ned i förväg) varnade mig att man inte fick bild när den TV jag frågade om kopplades via HDMI till datorn.
Enligt prisjakt.nu så har flera stora kedjor (Siba, Elgiganten, netonnet) just nu en 32" Samsung för bara 29 kr mer än vad Cdon tar för din TV. Jag tror nog att du skulle ha haft råd med 29 kr mer inkl frakt.
Herregud vilka inkompetenta människor det finns på denna sidan.
Visst NU finns det säkert en samsung för 29kr billigare än den handic jag har. Det fanns det ej då, när jag köpte min för ett halvår sen. Tror du ärligt talat att jag inte kollade upp de största märkena innan jag köpte den tvn jag har nu?
Förresten så kollade jag upp den handic som nu finns på pricerunner och det är den med HD ready, den jag har e full hd.
Plus vilken samsung syftade du på?
P.S Sagt åt windows att skicka till tvn? vilka två kontrollpaneler syftar du på?
Jag har den inställd på tvn i skärmupplösning.