2014-02-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är större chans att du är astronaut än tjänar cirkus 80k i månaden som personlig tränare i Sverige.
Jo lät mycket efter skatt. Vet folk som tjänat det innan skatt, men då har de jobbat röven av sig också.
Citera
2014-02-10, 23:06
Medlem
TigerKids avatar
Säger sig själv att de gör!
Citera
2014-02-10, 23:14
Medlem
Roland Janssons avatar
Självklart knullar många (manliga) PT:s kunder, läge får dom. Och att dom skulle vara fula o taniga, nja, en del av dom kanske, men de flesta ser rätt bra ut.

Fundering: Knullar kvinnlig PT:s ngt? Tror dom är betydligt mer selektiva. Hade en kvinnlig som intro när jag startade på ett gym, men hon var sval. Jag är iofs rätt ful.
Citera
2014-02-11, 00:22
Medlem
curvaNs avatar
Så mycket skitsnack här inne på vissa , tror ni själva på det ni skriver att ni sätter på kunder tror ni inte att ryktet skulle sprida sig rätt fort ?
Btw finns det ens en enda vältränad pt i sverige ? Mårten nylen är ju som en räka och ändå sveriges främsta , martin löwgren har tränat i några decceniunm och ser fortfarande ut som en långdistanslöpare osv osv osv sorgligt att det inte finns en enda .
Citera
2014-02-11, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Så mycket skitsnack här inne på vissa , tror ni själva på det ni skriver att ni sätter på kunder tror ni inte att ryktet skulle sprida sig rätt fort ?
Btw finns det ens en enda vältränad pt i sverige ? Mårten nylen är ju som en räka och ändå sveriges främsta , martin löwgren har tränat i några decceniunm och ser fortfarande ut som en långdistanslöpare osv osv osv sorgligt att det inte finns en enda .

Grabbarna från gladiatorerna är väl ganska bitiga.
http://4.bp.blogspot.com/-Dq4uuYFKxIU/TjLbgB_ZPRI/AAAAAAAAACE/qHG4lM4dj7E/s1600/048.JPG
http://1.bp.blogspot.com/-wkcVABgRy9I/TlNsh5IsHII/AAAAAAAAAFE/LzyOK5DdGYI/s1600/patrick+2.png

http://www.fitnessplay.tv/wp-content/uploads/2010/03/Fitnessplay_013_3.jpg
http://www.gymaholics.se/wp-content/uploads/2012/02/Ako-TEAM-BMR.jpg
Citera
2014-02-11, 02:00
Medlem
Sam9104s avatar
Har en polare som i början av sin karriär som ptare var tvungen att ibland ligga med klienter som han egentligen inte ville ligga med enbart för att inte förlora dom.

Han lärde sig därmed att det inte alls är bra för affärerna om han ligger med kunderna eftersom att det kan göra så att dom slutar komma tillbaka när man slutar ligga med dom eller att klienterna tycker att det är för jobbigt att träffa sin pt efter att dom har legat.
Citera
2014-02-11, 08:19
Medlem
helveteskyrkas avatar
Har en kompis som varit personal trainer i 6-7 år. Han ligger ofta med sina kunder. Många gifta kvinnor och tjejer med män där hemma.

De kommer varandra nära, han har allt att vinna på att vara en charmig och övertrevlig människa. Han får betalt för att ta på deras kroppar och det ingår i hans jobb att lyssna på dessa kvinnors problem där hemma osv. Det är som gjort för att sluta med ett knull.

Det roliga med honom är att han är singel och har inte haft en flickvän på flera år, men ändå får han ligga mer än mig med fru. Han får presenter och gåvor av sina kunder, blivit bjuden på semester till en kvinnas sommarhus utomlands när mannen var i väg på arbete.

Men han är en bra människa så jag unnar honom det, och han har ingen skyldighet mot deras män.
Citera
2014-02-11, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Men han är en bra människa så jag unnar honom det, och han har ingen skyldighet mot deras män.

Han saknar karaktär och är så långt ifrån professionell som man kan komma. Att utnyttja svaga kvinnor för sina egna behov är helt raka motsatsen av vad en bra människa är.
Citera
2014-02-11, 10:10
Medlem
Elessarxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Har en kompis som varit personal trainer i 6-7 år. Han ligger ofta med sina kunder. Många gifta kvinnor och tjejer med män där hemma.

De kommer varandra nära, han har allt att vinna på att vara en charmig och övertrevlig människa. Han får betalt för att ta på deras kroppar och det ingår i hans jobb att lyssna på dessa kvinnors problem där hemma osv. Det är som gjort för att sluta med ett knull.

Det roliga med honom är att han är singel och har inte haft en flickvän på flera år, men ändå får han ligga mer än mig med fru. Han får presenter och gåvor av sina kunder, blivit bjuden på semester till en kvinnas sommarhus utomlands när mannen var i väg på arbete.

Oh ja vilken bra människa som äventyrar folks äktenskap. Tummen upp för den grabben!

Nej men ärligt, ser du bra ut och är trevlig osv så tror jag det är väldigt lätt att få sig ett ligg med sina klienter.
Citera
2014-02-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Det är nog mer anabolatorskarna som håller på.
Citera
2014-02-11, 11:48
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatDoctor
En väninna till mig har haft något ONS med sin Pt så att de ligger med brudarna stämmer nog rätt bra.
Det hela slutade med att han blev så efterhängsen på gymmet att hon slutade gå dit.
Sen började han ringa hem till henne och grejjer. Rätt skumm kille.

Vilken luffare.
You don't shit where you eat.
Är han det minsta seriös med sitt yrke så fattar han att jobb är jobb och fritid är fritid.
Ser man bra ut så är det knappast svårt att fixa fitta så varför ens riskera sitt rykte inom fitnessvärlden?

Han som knullar sina kunder.......
Citera
2014-02-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam9104
Har en polare som i början av sin karriär som ptare var tvungen att ibland ligga med klienter som han egentligen inte ville ligga med enbart för att inte förlora dom.

Han lärde sig därmed att det inte alls är bra för affärerna om han ligger med kunderna eftersom att det kan göra så att dom slutar komma tillbaka när man slutar ligga med dom eller att klienterna tycker att det är för jobbigt att träffa sin pt efter att dom har legat.

måste vart snygga kvinnor i deas bästa ålder? runt 40 med en midja som en 100kgs sjöman och stora fläskiga häng rumpor som tryckt ut 2-3 ungar och efter skillsmässan vill komma i form...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in