2014-02-10, 19:59
Medlem
Glazehs avatar
Jag känner en PT som gör det, min kompis såg honom när han träffade en som han såg träna innan. När han frågade honom så sa han att han gör det ganska ofta.

Jag har träffat honom några gånger han ser bra ut och har bra karisma så det är ingen snack om saken att han ligger
Citera
2014-02-10, 20:55
Medlem
Mogelkryddans avatar
När man tänker efter låter det inte särskilt orimligt.
Man får ju ta och prata med någon PT på gymmet, hahaha!
Citera
2014-02-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Ser du bra ut som PT så lär du få ligga en hel del :P
Ja, det är väl upp till dig själv om man säger så...

Vet en PT som tryckte en tjej på gymmet efter stängning på en sån där massagebrits.
Senast redigerad av namram 2014-02-10 kl. 20:59.
Citera
2014-02-10, 21:13
Medlem
Jag har varit/är PT och jag har inte haft sex med någon vilket beror på att jag har flickvän! Jag har fått erbjudanden ett antal gånger dock.

Men om jag var singel så skulle jag få ligga en hel del om jag ville! Jag ser jävligt bra ut dock så jag vet inte om det har med att göra att jag är deras PT.

/billy
Citera
2014-02-10, 21:35
Medlem
Gullegubbens avatar
Jag vet åtminstone en dam som knullat med sin PT.
Citera
2014-02-10, 21:44
Medlem
haexkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billythedog
Jag har varit/är PT och jag har inte haft sex med någon vilket beror på att jag har flickvän! Jag har fått erbjudanden ett antal gånger dock.

Men om jag var singel så skulle jag få ligga en hel del om jag ville! Jag ser jävligt bra ut dock så jag vet inte om det har med att göra att jag är deras PT.

/billy

När man talar om trollen....

Du som är insatt i gymkulturen, hur vanligt är det att besökare (företrädesvis yngre) går till gymmet för att flasha/hitta knull, anser du? Är gymmet en ny raggningsarena (eller den kanske har varit det länge)?

Sorry för offtopic om så är fallet.
Citera
2014-02-10, 21:46
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoNovus
Va!? Köpte kort till morsan där PT ingick, hon har nog fan aldrig tränat i hela sitt liv. Så kommer hon hem med ett leende på läpparna och säger att han körde hårt med henne.. Hon kunde knappt gå på flera dagar.

Tur att inte fler tar sig igenom den prestigefyllda PT utbildningen, det här kan ju bli ett riktigt statusyrke i framtiden så som dom tjänar!

Hahahaha, du betalade ett ligg åt din käre mor, rätt schysst gjort faktiskt
Citera
2014-02-10, 21:57
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Finns massa privata diverse utbildningar som kostar över 50k lätt, men jag hade nog rekommenderat Katrinebergs folkhögskola. Pluggade där och blev personlig tränare via deras utbildning, tjänar i runda slängar 40-45k i månaden efter skatt. Jobbat i 3 år.

OnT: Visst förekommer detta, har kollegor som gjort detta. Dock har jag inte funnit det intressant alls att sätta på mina kunder. Försöker bygga upp en bra relation till dem så att de vill fortsätta ha min träning. Kollegorna säger att sexet har skrämt bort deras kunder som idag faktiskt tränas av mig
Yeah right !
Citera
2014-02-10, 22:18
Medlem
logKexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Yeah right !
Avundsjuk?
Citera
2014-02-10, 22:34
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Som en sk. pensioneriad gym råtta och efter att ha levt och bott på diverse gym de sista 25 åren så skulle min kvalificerade gissning vara att 85% av PT´s knullar runt så mycket de kan, och resten är mer eller mindre seriösa.
Citera
2014-02-10, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Avundsjuk?

Det är större chans att du är astronaut än tjänar cirkus 80k i månaden som personlig tränare i Sverige.
Citera
2014-02-10, 22:41
Medlem
SkepticalHippos avatar
Oj. Ska på min första session med min PT i morgon. Om det ni skriver stämmer så kommer det bli jättekonstigt alltihop. Inte bara för att jag i så fall skulle vara otrogen utan även för att vi båda är tjejer. Ska nog avboka.

Men allvarligt, det är nog en rätt lätt situation att hamna i. Starka män som har en dominerande roll, fita kvinnor som man har närkontakt med... Säkert många som trillar dit och PT:arna kan bara håva in liggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in