2014-02-10, 15:48
Bannlyst
Hela Gunnars upplägg är att han har en insider på någon bank och kan på så sätt få dina 50K att växa 5dubbelt

Gunnar bjöd mig på finmiddag och konsertbiljetter innan jag slog till.
Jag gick tyvärr back 20k
Citera
2014-02-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Hela Gunnars upplägg är att han har en insider på någon bank och kan på så sätt få dina 50K att växa 5dubbelt

Gunnar bjöd mig på finmiddag och konsertbiljetter innan jag slog till.
Jag gick tyvärr back 20k

Dyr middag och konsert, men du lärde dig förhoppningsvis något!

- Vilken typ av människor är det han utför dessa bedrägerier på? Tänkte rent i samhällsklass; det känns som något arbetarklassen skulle falla för. En förlovad framtid med rikedom upp till halsen, det måste ringa varningsklockor om det du skrev var så han lockade till sig dessa offer, svalde du allt han sa eller kände du att det fanns en hund begraven någonstans?
Citera
2014-02-10, 23:20
Medlem
Med så mycket pengar inblandat måste många vara inblandade i bedrägeriet?
Citera
2014-02-11, 09:37
Medlem
tryffs avatar
Bakom "elitidrotsman" dolde sig några sm-guld i tyngdlyftning? Dvs nån som bevisligen fuskat sig fram i livet redan tidigare och använt anabola.
Citera
2014-02-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Bakom "elitidrotsman" dolde sig några sm-guld i tyngdlyftning? Dvs nån som bevisligen fuskat sig fram i livet redan tidigare och använt anabola.

Hur många roids tror du man behöver äta för att vinna SM-guld i 62-kilos klassen?
Citera
2014-02-11, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elastiskt
Dyr middag och konsert, men du lärde dig förhoppningsvis något!

- Vilken typ av människor är det han utför dessa bedrägerier på? Tänkte rent i samhällsklass; det känns som något arbetarklassen skulle falla för. En förlovad framtid med rikedom upp till halsen, det måste ringa varningsklockor om det du skrev var så han lockade till sig dessa offer, svalde du allt han sa eller kände du att det fanns en hund begraven någonstans?

Han visade upp bilder och visitkort på kända finansmän som investerar i hans fond.
Sen är han en av de mest karismatiska människor jag träffat.
Mina pengar växte 100% inom några månader. Men den enda gången jag anade ugglor i mossen var när han började tjata om att sätta in mer pengar.
Citera
2014-02-12, 00:40
Medlem
Jag vet att personen ifråga ångrar alltet
Citera
2014-02-12, 12:08
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TL67
Häng inte ut oskyldiga,
G……Z………
är personen, ingen annan!

Kan vi få líte mer detaljer tack.
Citera
2014-02-12, 14:52
Medlem
Glöm turken...han heter Gunnar Zetterberg. Mest otroligt att så många gått på pratet om
30-40% avkastning Hur mycket har han stoppat undan ?
Citera
2014-02-18, 13:32
Medlem
Växte pengarna verkligen 100%?? Om du satte in 20k, fick du 40k in på kortet sen? Vad jag har förstått har GM verkat så att man sätter in ex 20k och så får man 5000k i "utdelning" två, tre gånger och så visar han hur fint pengarna växer. Därefter slutar utbetalningarna och man har fortfarande gått back 5k. Och med folk som betalar in miljonbelopp så blir det många miljoner i slutändan.
Citera
2014-04-08, 10:46
Medlem
longlakes avatar
Kopplingar mellan GZ och Livets Ord?
Har en del av pengarna matats in där,
finansierat "affärsverksamhet"?
Citera
2014-07-24, 15:26
Medlem
Vem betalar GZs dotters Al*andr*as skolgång i USA. Nu studerar hon Fashion Marketing and Management på en av New York's bästa högskolor. Shoppar sedan kläder, skor och väskor i
lyx affären som hon visar på sin blogg.
Är det GZ med pengar som han inte kan betala tillbaka till sina kunder som går till hans dotter i USA istället eller är det Livets Ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in