2011-10-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spetsaren2
nej

Då e frågan varför ska du ha ett farligt skjutvapen när du går i kampsport? Känns som självförsvar försvann för längesen i ditt huvud, förhoppningsvis slutar det med att du bara skadar dig själv och inte dom runt dig,
Citera
2011-10-07, 22:25
Medlem
orvarens avatar
Att glida runt med ett Co2 vapen på kvällen,kan troligtvis generera böter om du blir haffad av polisen...
(vad ett gäng antagonister tycker om att du drar en luftpistol mot dem vet jag inte,men man kan ju gissa att din "picka" har en brunare nyans,när du får fram den.. )

Hur stor nyttan är av att ha den med dig vill jag inte spekulera i..

Göra den farlig? Tja,kläm fast en handgranat på den!

Ryck sprinten och vråla,"Kom då!!"
Citera
2011-10-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spetsaren2
haha jag gåår juuh redan på kampsport men jag behöver fortfarande lite extra säkerhet i mitt kvarter och lasersikte kom igen nu flashback.... ingen som vet lite coola tips som gör pistolen kraftigare får den att skada mer farligare kulor?? nått ?!!?

Jorå, lyssna (läs?) och lär:

1. Släng luftpistolen
2. Ring någon skum ryss, polack eller annan invandrare som pysslar med shady bizniz
3. Köp valfritt vapen som passar din budget
4. ???
5. Profit!
Citera
2014-02-10, 18:55
Medlem
failedstates avatar
Skulle nån börja skjuta med en luftpistol på mig nä jag redan är lite irriterad, skulle jag antagligen slå ihjäl personen.. Skulle jag gå på nån av random orsak, och en luftpistol skulle ploppas fram, skulle jag bara bli mer arg ts! -Dålig ide om du inte ska skjuta på småttingar vid busshållplatser..
Citera
2014-02-10, 20:36
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failedstate
Skulle nån börja skjuta med en luftpistol på mig nä jag redan är lite irriterad, skulle jag antagligen slå ihjäl personen.. Skulle jag gå på nån av random orsak, och en luftpistol skulle ploppas fram, skulle jag bara bli mer arg ts! -Dålig ide om du inte ska skjuta på småttingar vid busshållplatser..
Lycka till om du blir träffad i ögat säger jag bara.
Citera
2014-02-10, 22:18
Medlem
failedstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Lycka till om du blir träffad i ögat säger jag bara.

Skulle inte alls vara kul.. Inte att vara Ts heller just då skulle jag tro?
Vem tror du på allvar ställer sig o börjar sikta o dumma sig men en LUFTpistol när en random dåre springer på dig med totalt mord i blicken?

Bättre med kniv, om det nu är skydd man är ute efter?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in