2014-02-10, 00:34
Medlem
€rics avatar
fuucking hor servers.

28-8, vi ska precis börja ta nexus towers och jag + top får problem. Deras mid får problem.

När jag kommer tillbaka efter typ 15-20 min står de 34-28...

Jävla sop-lag som försökte pusha istället för att bara spela deff när de är en man mindre.
Citera
2014-02-10, 01:13
Medlem
Har nu ännu en gång lyckats spara upp till 6300 lp och tänkte fråga er vad ni tycker man ska köpa.

Jag spelar alla lanes och tänkte bara säga vad för olika slags gubbar jag kör på olika lanes så ni har en aning.
Bot - adc = Ezreal, Jinx.
Bot - Support = Thresh, Leona och Morgana.
Mid = Yasuo, Gragas, Leblanc, Ziggs.
Top = Shyvana, Renekton, Jax.
Jungle = Vi, Shyvana, Elise.

Dem champions som jag funderar mellan är; Volibear, Darius, Lucian, Lissandra.

Tack på förhand!

PS: Kanske är lite virrigt men hoppas ni förstår.
Senast redigerad av Zzarox 2014-02-10 kl. 01:50.
Citera
2014-02-10, 01:53
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Har nu ännu en gång lyckats spara upp till 6300 lp och tänkte fråga er vad ni tycker man ska köpa.

Jag spelar alla lanes och tänkte bara säga vad för olika slags gubbar jag kör på olika lanes så ni har en aning.
Bot - adc = Ezreal, Jinx.
Bot - Support = Thresh, Leona och Morgana.
Mid = Yasuo, Gragas, Leblanc, Ziggs.
Top = Shyvana, Renekton, Jax.
Jungle = Vi, Shyvana, Elise.

Dem champions som jag funderar mellan är; Volibear, Darius, Lucian, Lissandra.

Tack på förhand!

PS: Kanske är lite virrigt men hoppas ni förstår.
Darius eller lucian.
Citera
2014-02-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Darius eller lucian.

Det är så alltså. Då är det la bara att bestämma sig om man vill ha en adc eller top.
Citera
2014-02-10, 02:36
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Det är så alltså. Då är det la bara att bestämma sig om man vill ha en adc eller top.
Voli fungerar väl också, men darius och lucian spelar jag ibland och dem fungerar utmärkt. Voli har jag dock aldrig gillat så spelar nog ingen roll vilken patch han är i
Citera
2014-02-10, 02:46
Medlem
ElectricNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Jag förstår inte hur man ska komma någonstans.
Jag har provat spelat olika tider på dygnet.
På morgonen går det hyfsat för det är mindre snorungar.
På dagen/eftermiddagen/kvällen så får jag bara nötter i mitt lag.

Jag tror inte jag är bäst. Jag har dåliga matcher jag också. Men som ikväll har jag spelat kanske 12 matcher och i 10 av dem har jag haft feeders, afk, trolls... ja matcherna har varit över efter 5 minuters game. Jag tycker själv att jag spelat bra i dessa matcher, nåja, så bra som man kan. Inte feedat, försökt ha en positiv attityd och jag blir aldrig toxic i chatten då det inte leder till något bra.

Jag kan ta förluster, absolut. Men jag var Silver förra säsongen och nu är jag fast i Bronze. Jag tar mig fan inte därifrån. Vad jag än spelar.
Jag kikar runt på folk på nätet och alla säger att man kan lätt carrya ett game om man är duktig. Bullshit. Det är helt omöjligt när man spelar med totala nötter.
Förlorade en match förut med 6-49, 5-2 hade jag bot.

Hur fan gör ni? Har ni några tips? Ska man byta server? Spelar på EUW och känner att det är ta mig fan omöjligt att göra något.
Lider med dig. Lyckades klättra från b4 till b3 på ett par timmar. Sen fick jag bara pl's & fransmän, då vart det 3 loss på raken.
Kör duo med någon, brukar bli bäst då.
Citera
2014-02-10, 03:18
Medlem
Jafan89s avatar
Alla vi har lanes vi egentligen inte tycker om så mycket, för min del så är det top som är lite mja, och har egentligen bara två stycken champs jag spelar där, dvs Garen och Teemo.

Båda har sina styrkor och svagheter (lite mindre svagheter på Garen, för ja det är Spin to win Garen som springer iväg som fan vid ganks och healar sig själv) men det är sällan jag väljer den lanen för att det är roligt att köra det, utan mest som sista val.

Så funderar på om man ska skaffa änny en champ, och se om man faktiskt börjar tycka om den lanen, så förslag på någon riktigt jävlig champ som fungerar bra mot det mesta man möter top skulle uppskattas, som sammtidigt är rolig och kan vara viable.

Lite sugen på Darius faktiskt, men ser nästan aldrig han längre, antagligen pga att han är otroligt lätt att ganka, och Fiora har jag redan fast den lider utav exakt samma problem.
Citera
2014-02-10, 03:27
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Alla vi har lanes vi egentligen inte tycker om så mycket, för min del så är det top som är lite mja, och har egentligen bara två stycken champs jag spelar där, dvs Garen och Teemo.

Båda har sina styrkor och svagheter (lite mindre svagheter på Garen, för ja det är Spin to win Garen som springer iväg som fan vid ganks och healar sig själv) men det är sällan jag väljer den lanen för att det är roligt att köra det, utan mest som sista val.

Så funderar på om man ska skaffa änny en champ, och se om man faktiskt börjar tycka om den lanen, så förslag på någon riktigt jävlig champ som fungerar bra mot det mesta man möter top skulle uppskattas, som sammtidigt är rolig och kan vara viable.

Lite sugen på Darius faktiskt, men ser nästan aldrig han längre, antagligen pga att han är otroligt lätt att ganka, och Fiora har jag redan fast den lider utav exakt samma problem.

Pantheon
Citera
2014-02-10, 03:28
Medlem
€rics avatar
Shyvana, Mundo, Lucian, Thresh, Ziggs vs
Shaco, Aatrox, Jinx, Leona, Lulu.
Jungle,Top, Adc, Supp, Mid.

Jag fullständigt äger sönder lulu mid och shaco gankar kanske 10 ggr första 10 men lyckas inte döda. Vi förlorar matchen -.-

Vår tanks kunde inte spela tanks och thresh träffade knappt en enda q. Jag lyckades få ihop 11/5 och lyckades hålla oss kvar i matchen efter en 1v5 där jag lyckas plocka 3 av dem.

Kändes som en match som skulle vara ganska enkelt att vinna.. Fuuuck.
Citera
2014-02-10, 04:05
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89

Mundo är ju ganska rolig att spela tycker jag.

Yorick är underskattad, grymt som fan mot de flesta.
Citera
2014-02-10, 04:16
Medlem
Hittat min väg ur silver.

Master Yi! 23 vinster och 4 förluster de senaste dagarna. Vinner varje game ganska stort. Try it out!
Citera
2014-02-10, 06:51
Medlem
Pangaea250s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Mundo är ju ganska rolig att spela tycker jag.

Yorick är underskattad, grymt som fan mot de flesta.

Mundo är tyvärr relativt svag earlygame, då särskilt i lane. Är motståndaren smart så försöker denne att skydda sig från Mundos Q genom att ställa sig bland sina minions och göra hit-and-run-attacks. Det är vad jag har upplevt i alla fall. Men jag älskar också Mundo. Finns inget roligare att spela late-game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in