Citat:
Ursprungligen postat av
kapten.trams
Jag har läst ditt svar och kan bara tolka det som att du bär på komplex när du måste ljuga för att någon ska sära för dej samtidigt som du vet att i Sverige finns det gott om tjejer som väljer ett attraktivt ONS som slipper ljuga sej fram.
Lite synd om dej faktiskt.
Sen undrar jag om det är gångbart i din kultur med lögnare och om det är något din drömda framtida fru kommer att uppskatta? Som jag ser det blir hon också lurad. Skillnaden på henne och våra kvinnor är väl att hon kommer sitta fast med dej vare sej hon vill eller inte medan våra kvinnor fortfarande kan välja om. Får man en svensk kvinna så vet man att hon inte sitter fast på grund av "kulturen och krav" helt enkelt.
Hon har en sällsynt het röv, där har du orsaken. Hade hon varit en vanlig svensk tjej (platt röv) så hade jag inte ens försökt överhuvudtaget, men nu är det hennes röv samt att hon har inställningen att få till något seriöst och då måste jag helt enkelt ljuga för henne för att få tillgång till röven, då hon (liksom er) inte vill bli sedd som (enbart knull) just nu. Förstår du ? Eller ska jag behöva förklara en gång till ?
Näää jag är ateist och följer inte min kultur så värst mycket, ärligt talat och eftersom religion ofta har en indirekt påverkan på kulturen så säger det sig självt