2014-02-09, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Wow, fortfarande inte svar på frågan. Tolkar det som att du inte har ett svar, så jag har visst gjort rätt val då du inte kan argumentera för det andra alternativet.
Skulle aldrig kalla vare sig tjej eller kille för spermahink eller hora(om de inte tar betalt) , mer än här på FB när jag jämförde hur det skulle vara med ombytta roller, för det är respektlöst.

Jag har inte nämnt ordet hora en enda gång så jag vet inte vart du har fått det ifrån ? Är fullt medveten om vad "hora" är. Spermahinkar som inte tar betalt är givetvis inte horor men däremot spermahinkar/slampor:

http://en.wiktionary.org/wiki/slampa

Läs definitionen. Det är ju just vad ni är: "a sexually promiscuous woman" = slampa frågor på det ?
2014-02-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Jag har inte nämnt ordet hora en enda gång så jag vet inte vart du har fått det ifrån ? Är fullt medveten om vad "hora" är. Spermahinkar som inte tar betalt är givetvis inte horor men däremot spermahinkar/slampor:

Läs definitionen. Det är ju just vad ni är: "a sexually promiscuous woman" = slampa frågor på det ?
Fast dej ratar de ju tydligen eftersom du måste ljuga dej fram hos en tjej som tror att du vill annat. Komiskt.
2014-02-09, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Jag har läst ditt svar och kan bara tolka det som att du bär på komplex när du måste ljuga för att någon ska sära för dej samtidigt som du vet att i Sverige finns det gott om tjejer som väljer ett attraktivt ONS som slipper ljuga sej fram.
Lite synd om dej faktiskt.

Sen undrar jag om det är gångbart i din kultur med lögnare och om det är något din drömda framtida fru kommer att uppskatta? Som jag ser det blir hon också lurad. Skillnaden på henne och våra kvinnor är väl att hon kommer sitta fast med dej vare sej hon vill eller inte medan våra kvinnor fortfarande kan välja om. Får man en svensk kvinna så vet man att hon inte sitter fast på grund av "kulturen och krav" helt enkelt.

Hon har en sällsynt het röv, där har du orsaken. Hade hon varit en vanlig svensk tjej (platt röv) så hade jag inte ens försökt överhuvudtaget, men nu är det hennes röv samt att hon har inställningen att få till något seriöst och då måste jag helt enkelt ljuga för henne för att få tillgång till röven, då hon (liksom er) inte vill bli sedd som (enbart knull) just nu. Förstår du ? Eller ska jag behöva förklara en gång till ?

Näää jag är ateist och följer inte min kultur så värst mycket, ärligt talat och eftersom religion ofta har en indirekt påverkan på kulturen så säger det sig självt
2014-02-09, 22:03
Bannlyst
Citat:
Fast dej ratar de ju tydligen eftersom du måste ljuga dej fram hos en tjej som tror att du vill annat. Komiskt.

Dina härskartekniker suger då du ignorerar en massa i mina inlägg och orsaken i just det här fallet
2014-02-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Ja vem vet? Men även om de hade komplex så kan din tröskel för det ha varit högre än deras. Kvinnor blir nästan aldrig ratade på de grunderna.

Tror det är få oavsett kön som trivs med en person som är för blyg och ser ner på sig själv.
2014-02-09, 22:11
Medlem
Citat:

Hora slank med då det nämndes av mig i inlägget som jag skrev om, ville påpeka att det var enda gången jag skulle använda de två orden mot någon.
Men ändå så verkar det löna sig att va slampa då du inte kan argumentera för motsatsen.
2014-02-09, 22:13
Medlem
Citat:
Dina härskartekniker suger då du ignorerar en massa i mina inlägg och orsaken i just det här fallet
Om du säger att du måste ljuga dej fram så är det inte härskarteknik att utgå från det. Det är att diskutera utifrån de kriterier som du angett.
Och nej, jag har inte ignorerat en massa inlägg från dej, tvärtom, vilket får mej att hädanefter ignorera dej helt eftersom du enbart tillför dina egna komplex till diskussionen.
2014-02-09, 22:20
Medlem
munspruts avatar
Om det är en snygg tjej man vill ligga med är det okej att ljuga lite, dessa är ofta inte själv helt ärliga och berättar inte allt.
2014-02-09, 22:21
Bannlyst
Citat:
Om du säger att du måste ljuga dej fram så är det inte härskarteknik att utgå från det. Det är att diskutera utifrån de kriterier som du angett.
Och nej, jag har inte ignorerat en massa inlägg från dej, tvärtom, vilket får mej att hädanefter ignorera dej helt eftersom du enbart tillför dina egna komplex till diskussionen.

Om den här aktuella tjejen hade inställningen att enbart ligga just, så hade jag inte behövt ljuga MEN jag upprepar för 100:e gången. Hon är ute efter något seriöst (för första gången) och då måste jag ljuga om att jag vill ha något seriöst med henne....för att komma därinne. Vad är det du inte förstår ?
2014-02-09, 22:22
Bannlyst
Kvinnor ifrån alla nationaliteter är lika kåta.
Att svenska kvinnor skulle vara det mer än andra är bara skitsnack. Sedan finns det kvinnor som står för sina handlingar och åsikter och inte bryr sig om vad resten av världen tycker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Om det är en snygg tjej man vill ligga med är det okej att ljuga lite, dessa är ofta inte själv helt ärliga och berättar inte allt.

Kanske för att de tänker som du fast omvänt? Alltså att det är ok att ljuga för killen är inte ärlig?
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tror det är få oavsett kön som trivs med en person som är för blyg och ser ner på sig själv.

Trivst och trivs... de ratas åtminstone inte. Många män tycker faktiskt att det kan vara något "sött" och kvinnligt att vara blyg och ser det som något positivt medans det omvända är mycket ovanligare. Men egentligen spelar det ingen roll. Min ursprungliga poäng var att sexuella könskillnader är normen så vad just du gör eller ej gör ingen skillnad.

Män kan knulla runt utan att själva vilja ha slampor på samma sätt som alla andra inte behöver ha det de själva eftersöker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in