2014-02-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej ,det betyder inte det, och jag hävdar att det märks, men utan någon annan information är ju sannolikheten rätt låg att hon ändrat sig precis den här gången. Jag ser faktiskt en enorm skillnad mellan en kille som knullar runt utan att ha ett förhållande, och tjejer som knullar runt samtidigt som de stålt visar bilder på sin pojkvän.

Jag skulle vilja påstå som du att det märks. Om den som tidigare prioriterat sex med många fortsätter att bete sig som en singel så är risken stor att han/hon inte ändrat sig.
Skulle förstå om jag skulle bli ihop med någon och han blir misstänksam om jag är ute varje helg och stolt berättar att jag bokat en resa till Magaluf.
2014-02-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är stor skillnad eftersom en man inte kan vara en hora

Det är bara ett ord Munsprut och ingen realitet what so ever bakom annat är "tyckande" och känslor.

Realiteten är att män kan både vara prostituerade (ta betalt) och promiskuiösa (ligga runt). Man kan säkerligen också vända ordet hora mot dem istället och börja odla fram ett förakt mot män som ligger runt. Handlar mest om tid.

Så använd den lilla hjärna du är begåvad med istället och se bakom orden.
2014-02-09, 18:25
Medlem
munspruts avatar
Spelar ingen roll vad ni tycker horor kommer aldrig bli respekterade. Jag förväntar mig inte att ni ska lyssna men jag bara berättar som det är. Mod kan låsa tråden jag tror inte vi kommer längre.
2014-02-09, 18:30
Bannlyst
Citat:
Spelar ingen roll vad ni tycker horor kommer aldrig bli respekterade. Jag förväntar mig inte att ni ska lyssna men jag bara berättar som det är. Mod kan låsa tråden jag tror inte vi kommer längre.

Varför skulle män som ligger runt lika mycket respekteras?
2014-02-09, 18:33
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Kvinnor funkar så, när en man blivit "godkänd" av andra kvinnor så flockas de kring den mannen
2014-02-09, 18:37
Bannlyst
Citat:
Kvinnor funkar så, när en man blivit "godkänd" av andra kvinnor så flockas de kring den mannen

Inte riktigt.
Vi som inte ligger runt äcklas och känner att ni är players som inte kan binda er. Personligen vill jag inte ha en man som har haft 400 tjejer och sedan vill ha något seriöst med mig. Jag äcklas ju av tanken att en människa ligger med många så varför skulle jag se män på ett annorlunda sätt. Ni har ett könsorgan och vi har ett könsorgan. Att du har doppat lika mycket ger dig ingen rätt att döma någon annan och tro att du kan få en fin tjej när du vill ha något seriöst. Vill du ha en tjej som inte ligger runt så ska du bete dig ordentligt ifrån början.
2014-02-09, 18:40
Medlem
-vaas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil

Har att göra med heder - i en grupp så bedöms en persons värde utifrån hur mycket den t ex bidrar till samhället eller liknande, hos honor sitter deras heder i hur ohoriga de var där det avgör deras värde som partner. Där att vara horig är synonymt med skam och vanheder för kvinnor men samma sak gäller inte för män, precis som kvinnor inte respekterar män utan pengar och status - eftersom det gör dem ovärdiga som partners - respekterar inte män kvinnor utan 'kyskhet'.

Där det är något som ligger biologiskt inpräntat och är inte relativt även fast post-modernism/kulturmarxism vill få det till att vara så för att driva på dekadens som leder till samhällskollaps.

Det är status för män i att få mycket röv, eftersom alla fortfarande utgår efter den biologiska mallen i hjärnan där det ska vara något svårt.
2014-02-09, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Har att göra med heder - i en grupp så bedöms en persons värde utifrån hur mycket den t ex bidrar till samhället eller liknande, hos honor sitter deras heder i hur ohoriga de var där det avgör deras värde som partner. Där att vara horig är synonymt med skam och vanheder för kvinnor men samma sak gäller inte för män, precis som kvinnor inte respekterar män utan pengar och status - eftersom det gör dem ovärdiga som partners - respekterar inte män kvinnor utan 'kyskhet'.

Där det är något som ligger biologiskt inpräntat och är inte relativt även fast post-modernism/kulturmarxism vill få det till att vara så för att driva på dekadens som leder till samhällskollaps.

Det är status för män i att få mycket röv, eftersom alla fortfarande utgår efter den biologiska mallen i hjärnan där det ska vara något svårt.

Ja ur ett gammalt historiskt tänkande men vi tjejer som inte ligger runt kan fortfarande välja bort såna män. För ärligt talat om han har varit med 400 tjejer så har jag direkt inte gjort något utan han kommer ändå föra alla jävla sjukdomar och skit över när han har knullat runt medan jag som har kontrollerat mig får stå ut med hans skit och sjukdomar. Nej, gäller samma sak för män och det finns jävligt många män som inte knullar runt utan vill ha något seriöst så varför skulle man välja honom? Enbart för att han har doppat i 400 andra tjejer? Tror inte en vettig människa skulle reflektera att mannen är en beast för att han har fått 400 fittor. Jag skulle skicka honom till vårdmottagningen för undersökning.
2014-02-09, 19:01
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll vad ni tycker horor kommer aldrig bli respekterade.

Och jag behöver ingen respekt från någon som påstår att tjejer ligger med först vem som helst och sen i princip vem som helst men ändå går till horor. Verkar ju logiskt.
De jag vill ha respekt av får jag också respekt av.
2014-02-09, 19:02
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Vem ligger de med då?
Om alla killar höll påsig, så skulle även tjejer ligga med färre.
Jag tror tjejer ligger med färre än vad killar gör.
Visst råkar tjejer ut för våldtäkter, men det kan väl inte räknas som de legat med den personen?
Det finns en del prostituerade som ligger med flera tusen och de som köper gör det säkert av många olika tjejer. Medans de icke prostituerade tjejerna har mycket färre sexpartners.

Om killar vill att tjejer ska ligga mindre, så måste de själva sluta, fria till första tjej ni blir tillsammans med och håll er till henne resten av livet, spring inte och köp luder, då minskar ni antalet sexpartners för tjejerna.
En viss mängd horor är bra för samhället eftersom de jämnar ut den sexuella obalansen, problem blir det när 80% av den kvinnliga befolkningen ligger runt. Som du säger en prostituerad kan ha tusen kunder så det är inte de som är problemet utan alla de tjejer som ligger runt gratis.
2014-02-09, 19:08
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Det kanske fungerar så när man är ung. När det kommer till vuxna människor finns det ingen sanning i det du säger.
2014-02-09, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och jag behöver ingen respekt från någon som påstår att tjejer ligger med först vem som helst och sen i princip vem som helst men ändå går till horor. Verkar ju logiskt.
De jag vill ha respekt av får jag också respekt av.

Jag tycker fan inte man ska öppna käften såsom vissa män gör och ligger runt för att man inte kan vara utan sex själv. Dubbelmoral. Skulle aldrig vilja ha en sån man. Såna män är bara pantade
Senast redigerad av Felinedevil 2014-02-09 kl. 19:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in