2014-02-08, 20:30
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Jo fan man försöker ju men det är helt sjukt alltså, vet inte hur många gånger datorn har varit på väg ut genom rutan idag haha!

Bara att nöta på och kriga. Hamnade i Bronze 2 först, var tillochmed nere B5 och kärvade innan det lossnade och klättrade lite. Tog en paus över sommaren och klättrade sedan snabbt upp till Silver, kom till Silver 1 innan resetten. Så det går om man själv gör det som krävs.

Sedan finns det matcher som inte går att vinna, lagkompisar som är AFK eller går 0/8 innan klockan ens gått förbi 15 minuter.
Citera
2014-02-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Hydra gör inte så att spelare blir isolerade, det är bare en "halv"auto-attack reset.

Hmm, den går dock att använda mid-air för att döda minions så att ditt target blir isolated.
Citera
2014-02-09, 10:32
Medlem
ProDeos avatar
Kommer det komma några speciella skins till valentiens day? eller kan det kanske komma till påsk?
Har för mig Vayne fick ett skin vid valentines day.

Är det värt att köpa kha'zix skin? Verkar som det blir lättare att se när target är isolerat etc

Vilket tkr ni är det "bästa" skinet som man kan köpa?
Citera
2014-02-09, 11:21
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Kommer det komma några speciella skins till valentiens day? eller kan det kanske komma till påsk?
Har för mig Vayne fick ett skin vid valentines day.

Är det värt att köpa kha'zix skin? Verkar som det blir lättare att se när target är isolerat etc

Vilket tkr ni är det "bästa" skinet som man kan köpa?
Mecha Kha'Zix. Klart det coolaste skinnet i spelet. Det enda jag betalat pengar för, och kommer betala pengar för.
Citera
2014-02-09, 11:38
Medlem
Ashe ska väl få ett heartseeker skins? Sen om det kommer till alla hjärtans dag eller inte vet jag inte. Vore ju dock dåligt planerat av riot ifall de väljer att inte släppa det då kan man tycka.
Citera
2014-02-09, 12:00
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Mecha Kha'Zix. Klart det coolaste skinnet i spelet. Det enda jag betalat pengar för, och kommer betala pengar för.

Låter bra =)
har funderat länge på o köpa det skinnet, dock rädd att det kommer bli på rea snart, tror ni det?

Vad finns det för skins som "ändrar" attackerna? Tycker det är lite tråkigt när enbart gubben får nya kläder men alla attacker är lika ^^

Tex ziggs snow day där alla attacker har med snö att göra
Citera
2014-02-09, 12:57
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Låter bra =)
har funderat länge på o köpa det skinnet, dock rädd att det kommer bli på rea snart, tror ni det?

Vad finns det för skins som "ändrar" attackerna? Tycker det är lite tråkigt när enbart gubben får nya kläder men alla attacker är lika ^^

Tex ziggs snow day där alla attacker har med snö att göra

Många skins för 1350 och uppåt brukar väll ha mer än bara en ny outfit, dvs. nya partiklar o sånt.
Citera
2014-02-09, 15:37
Medlem
ProDeos avatar
tackar för svaren =)
jag får kolla på de skins som kostar 1350 =)

Btw vad tycker ni om vladimir?
Han har det svårt i början av spelet men nu när det är vanligare att spelet håller på 40+ min så får han ett bättre lategame?
Hans ulti kan skada hela laget + den gör att de tar mer skada.

Vet att han saknar CC han har bara win"pöl" och den är bara slow i 1 sek.
Citera
2014-02-09, 15:54
Medlem
noreason2lives avatar
Någon som kör på EUW just nu... laggar sönder och hela mitt lag disconnecta, någon som märkt samma sak ?
Citera
2014-02-09, 16:14
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Hmm, den går dock att använda mid-air för att döda minions så att ditt target blir isolated.

Yes såklart det går men, det är inte därför man köper hydra på han, som Irken sa det är för en halv auto attack.
Citera
2014-02-09, 16:27
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreason2live
Någon som kör på EUW just nu... laggar sönder och hela mitt lag disconnecta, någon som märkt samma sak ?

Ja, helt lönlöst att spela i nuläget. Förlorade min första match i promon. Självklart skulle det toklagga precis på den matchen
Citera
2014-02-09, 17:32
Medlem
Vilken tier ligger du på? Gold V

Vad ser du som största hindret för dig att klättra? Svårt att få alla 5 att spela tillsammans som ett lag.

Hur ser det ut för er andra i bronze, plat etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in