2014-02-08, 11:52
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
kan vara svår att farma med i början fram till lvl 6. Men i lvl 6 så kan du lätta döda en annan mid champ pga din ulti. Börja med Q ulti AA eftersom du får tbax kostnaden när du använder AA på monster/champ efter du slängt Q på dem

Akali eller Jinx?
Citera
2014-02-08, 12:17
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Akali eller Jinx?

Beror på vad du föredrar att spela.

Men Jinx är en av de bästa adc champs nu. Det är jinx och lucian som är top tier
Skall du spela mid finns bättre champs än Akali, tex Gragas och ziggs som är top tier nu. Jag själv gillar att spela kha zix mid men eftersom man då saknar ap så är det bra om junglaren kan spela elise.
Citera
2014-02-08, 15:26
Moderator
Snuffelbutts avatar
Oj, Ufo-Corki petade dom in också, jag fick ju king rammus efter mergen med NA accountet och mailade och frågade hur det fungerade med just Corki och hans Ufoskin. Dom sa typ "Klart du ska ha ufo-corki grabben, vi fixar det åt dig nu. Det känns också rätt kul att ha. Även om jag aldrig någonsin spelat honom, funkar han att jungla med kanske?
Citera
2014-02-08, 16:45
Medlem
ProDeos avatar
Om man skall gå lulu mid hur tycker ni man skall bygga?

Pure AP eller AP attack speed?

Wits end, nashor's tooth + ngt mer atk speed item?

eller enbart ap?
Citera
2014-02-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Världens bästa Nidalee lär ju vara svensk. Någon snubbe som kallar sig Myrmannen som jag råkade stöta på iförrgår, snubben hade fyra Diamond 1-konton med bara Nidalee. Ett av kontona hade 115 vinster och 10 förluster med Nidalee och var i Diamond 2, aldrig sett något liknande.

http://www.lolking.net/summoner/euw/22140560#ranked-stats

Löjligt. Han påstår att fem av förlusterna var DCs.

Hans riktiga acc heter MasterofNidalee och streamar, runt 2k tittare.
Citera
2014-02-08, 17:52
Medlem
svartmarknads avatar
Varför i hela helvete hamnar man så jävla ofta med folk som måste ha kromosomfel när man spelar solo/duo ranked. Jag ligger för närvarande i bronze-3 vilket förklarar en del antar jag men det känns som om man ständigt får sämre och sämre folk med sig, finns det något sätt försöka sålla ut dessa eller är det bara att se glad ut till man är tillbaka i guld igen?
Citera
2014-02-08, 18:29
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Varför i hela helvete hamnar man så jävla ofta med folk som måste ha kromosomfel när man spelar solo/duo ranked. Jag ligger för närvarande i bronze-3 vilket förklarar en del antar jag men det känns som om man ständigt får sämre och sämre folk med sig, finns det något sätt försöka sålla ut dessa eller är det bara att se glad ut till man är tillbaka i guld igen?
Du får med dig 4 spelar vilket betyder att 80% av laget är dåliga samtidigt som du möter 100% som kan vara dåliga.

Dy får spela och vara glad och bara sprida positiva tankar till ditt lag o inte klaga
Citera
2014-02-08, 18:52
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Du får med dig 4 spelar vilket betyder att 80% av laget är dåliga samtidigt som du möter 100% som kan vara dåliga.

Dy får spela och vara glad och bara sprida positiva tankar till ditt lag o inte klaga

Jo fan man försöker ju men det är helt sjukt alltså, vet inte hur många gånger datorn har varit på väg ut genom rutan idag haha!
Citera
2014-02-08, 19:10
Medlem
Citat:

Kö samma hero, lane, ignorera alla, va positiv, Fungerar för mig.
Citera
2014-02-08, 19:21
Medlem
xayps avatar
Citat:
Jo fan man försöker ju men det är helt sjukt alltså, vet inte hur många gånger datorn har varit på väg ut genom rutan idag haha!

Där har du svaret. Sluta lacka så kommer ditt lag spela bättre och göra färre misstag.
Citera
2014-02-08, 19:45
Medlem
xayps avatar
Citat:
Hur kommer det sig att man inte bygger Botrk på Kha'zix när det är ett standar item på zed? både är assasins?

Sedan undrar jag om lulu mid är det nya? verkar vara fler och fler som spelar det. Är det pga hennes passiva som gör att det fungerar bra?

Hur blir det om en annan gör ett smurf acc? som spelar i lägre division, finns det någon chans att man kommer till högre division? Tex om man enbart kommer få lira kha zix mid som många i lägre division har problem med att möta

Kha'Zix använder Ravenous Hydra för att isolera sina fiender. Zed behöver burst för sin ultimate vilket gör BotRK (med sin aktivering) till det bästa valet.
Citera
2014-02-08, 20:18
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xayp
Kha'Zix använder Ravenous Hydra för att isolera sina fiender. Zed behöver burst för sin ultimate vilket gör BotRK (med sin aktivering) till det bästa valet.
Hydra gör inte så att spelare blir isolerade, det är bare en "halv"auto-attack reset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in