2014-02-09, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Självrespekt är inte synonymt med att förneka sej själv sin vilja och sina lustar.

Håller med till 100. Brist på självrespekt i mitt fall skulle vara att strunta i att ligga med en kille jag vill ha bara för att några FB:are skulle tycka jag är slampig eller om jag skulle ha sex med en kille som får mig att må dåligt.
2014-02-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
För kvinnor som mig hör ganska ofta skitsnack som att man är tråkig för att man inte dricker, röker eller ligger runt.
.

Vill först av allt beklaga sorgen.
Sen tycker jag att det är idiotiskt att kalla någon tråkig. Jag har en kompis som är väldigt olik mig. Hon festar inte, vilket jag gjorde förr men inte numera, röker inte(inte jag heller) och ligger inte runt.
Betyder det att vi ska se ner på varandra? Verkligen inte. Det är väl det vänskap handlar om? Att man ska respektera varandra för dom man är.
2014-02-09, 01:19
Medlem
Citat:
Det är nog väldigt många känslor inblandade än att bara släppa in vem som helst och låta ta hans plats i sängen. Det är väldigt respektlöst och hänsynslöst.
Jag försäkrade mig om att den jag förälskade mig i respekterade det och min synsätt.
För kvinnor som mig hör ganska ofta skitsnack som att man är tråkig för att man inte dricker, röker eller ligger runt. För mig har det varit ett bra sätt att kunna avgöra vem som är en bra man eller inte.

Beklagar sorgen.
Tack, från dej värmer det.

Det fetade. Testa att vara man och inte vilja supa, utnyttja och ge high five. Roller och krav är skit, låt människor bara vara.
2014-02-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ligga får de men sen är killarna inte intresserade, det är säkert inte så kul
Nä men de här killarna är ju också tvungna att ta vad de får. De får helt enkelt nöja sig med de okräsna tjejerna eftersom de kräsna inte vill ha dem.
2014-02-09, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Vill först av allt beklaga sorgen.
Sen tycker jag att det är idiotiskt att kalla någon tråkig. Jag har en kompis som är väldigt olik mig. Hon festar inte, vilket jag gjorde förr men inte numera, röker inte(inte jag heller) och ligger inte runt.
Betyder det att vi ska se ner på varandra? Verkligen inte. Det är väl det vänskap handlar om? Att man ska respektera varandra för dom man är.

Tyvärr har jag hört det ifrån vissa män hur tråkig man är som är annorlunda ifrån resten av världen. Jag har aldrig tagit åt mig och ändrat på mig. Det är mitt val precis som jag vet att det finns kvinnor som är annorlunda mig. Sedan finns det män som börjar trycka på att man ska göra det trots att man sagt ifrån vilket jag anser är respektlöst också. Jag känner att i båda fallen så duger inte kvinnor åt någonsin för män.
2014-02-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Håller med till 100. Brist på självrespekt i mitt fall skulle vara att strunta i att ligga med en kille jag vill ha bara för att några FB:are skulle tycka jag är slampig eller om jag skulle ha sex med en kille som får mig att må dåligt.
Precis. Lev ditt liv idag, det är att du ser till dej.
2014-02-09, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vakant007
Håller med har gått ner så långt som till 18 år, själv 22 då och till och med där vare runt 15 st.. Nu är jag tillsammans med en sjukt sexig ryska men nackdelen då är väl att mycket krav ställs på dig som man i ett förhållande och du får inte ha andra kvinliga vänner men jag har iaf ingen hora till tjej, värt det eller inte får framtiden säga

Jag hade hellre tagit en tjej som legat med 1000 killar än att låta tjejen bestämma vem man får träffa. Å du är helt säker på att din ryska är vad hon säger? Det har som sagt förut hänt att folk ljuger om hur många man legat med.
2014-02-09, 01:36
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag hört det ifrån vissa män hur tråkig man är som är annorlunda ifrån resten av världen. Jag har aldrig tagit åt mig och ändrat på mig. Det är mitt val precis som jag vet att det finns kvinnor som är annorlunda mig. Sedan finns det män som börjar trycka på att man ska göra det trots att man sagt ifrån vilket jag anser är respektlöst också. Jag känner att i båda fallen så duger inte kvinnor åt någonsin för män.
Du har så fel. Kvinnor är härliga och bara ni gör saker ni gillar och inte "ställer upp" så mer än duger ni. Frågan är varför en kvinna gör vissa val, hur öppen är hon, hur mycket är hon och hur mycket är uppoffring.
Jag har själv varit med några oskulder, men bara en var vad jag kallar kvinna. Hon låg inte med mig för att släppa bomb om framtid, skuld, och krav. Hon låg med mej för att jag vad den som fick henne så kåt och kunde få henne förbi sin egen rädsla. Hon tog för sej för sin skull som tusan sen. Vi var ihop i två år sen. De andra, tyvärr, offergåvor och "ligga för min skull" inte min melodi. Prinsessor gillar inte jag. Jag är skiter i om jag är först, nummer fem eller hundra, det som är skönt är en kvinna som gör det för sej själv som är kåt på mej och vi kör resan ihop.
2014-02-09, 01:44
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Självrespekt är inte synonymt med att förneka sej själv sin vilja och sina lustar. Det är en konstig inställning tycker jag att du tycker så.
Låt mej gissa, du jagade en oskuld för att fylla ditt eget ego?

Är du svensk?

Jag har inte jagat en oskuld. Men när jag gifter mig kommer jag välja en kvinna utan tidigare partners.

Jag är halvsvensk.
Förstår dock vart du vill komma. Många påstår att det bara är "blattar" som tycker såhär, vilket är skitsnack. Många svenska män ogillar också slampor men är kanske mindre öppna med det.
2014-02-09, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Jag har inte jagat en oskuld. Men när jag gifter mig kommer jag välja en kvinna utan tidigare partners.
Vad är skillnaden på det och att jaga oskuld? Att du kräver det?

Citat:
Jag är halvsvensk.
Förstår dock vart du vill komma. Många påstår att det bara är "blattar" som tycker såhär, vilket är skitsnack. Många svenska män ogillar också slampor men är kanske mindre öppna med det.
Skillnaden på svenskars språkbruk och blattars är att i blattars är allt utom oskulder slampor.

Om du nu är blatte och inte gillar Sverige, varför inte bara dra hem?
2014-02-09, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner

Jag är halvsvensk.

Det är inte bara utländska utan många nationaliteter som har det synsättet dock är det mer förekommande bland utländska än svenska. Svenska män är nog mest förstående i det här läget.
2014-02-09, 01:55
Medlem
Citat:
Skillnaden på svenskars språkbruk och blattars är att i blattars är allt utom oskulder slampor.
Finns allt en del svenskar som vill ha oskulder också, så kom inte med blatte-argumentet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in