Citat:
Ursprungligen postat av
Felinedevil
Tyvärr har jag hört det ifrån vissa män hur tråkig man är som är annorlunda ifrån resten av världen. Jag har aldrig tagit åt mig och ändrat på mig. Det är mitt val precis som jag vet att det finns kvinnor som är annorlunda mig. Sedan finns det män som börjar trycka på att man ska göra det trots att man sagt ifrån vilket jag anser är respektlöst också. Jag känner att i båda fallen så duger inte kvinnor åt någonsin för män.
Du har så fel. Kvinnor är härliga och bara ni gör saker ni gillar och inte "ställer upp" så mer än duger ni. Frågan är varför en kvinna gör vissa val, hur öppen är hon, hur mycket är hon och hur mycket är uppoffring.
Jag har själv varit med några oskulder, men bara en var vad jag kallar kvinna. Hon låg inte med mig för att släppa bomb om framtid, skuld, och krav. Hon låg med mej för att jag vad den som fick henne så kåt och kunde få henne förbi sin egen rädsla. Hon tog för sej för sin skull som tusan sen. Vi var ihop i två år sen. De andra, tyvärr, offergåvor och "ligga för min skull" inte min melodi. Prinsessor gillar inte jag. Jag är skiter i om jag är först, nummer fem eller hundra, det som är skönt är en kvinna som gör det för sej själv som är kåt på mej och vi kör resan ihop.