2014-02-08, 13:13
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Jag skriver precis vad jag vill. Är det nån som trollar är det du .. Min kunskap om träning gym är enormt mkt större är din. Att du inte gillar det är en sak... Han nämner dnp själv. Han har tryckt en hel del aaa själv.

har han 18 inf på 106 kg är 7-8 kg lämpligt om han vill va snabb späntstig.
Vad är problemet?

Problemet är ju tydligt redovisat i det jag citerat och markerat i fet text; du tänker som en åsna.
Du har ingen aning om hur mycket eller hur lite kunskap jag har i ämnet, men ändå konstaterar du att du vet mer än mig. Hade du varit öppen för möjligheten att saker kanske inte förhåller sig så som du tror så hade du skrivit "jag har FÖRMODLIGEN mer kunskap än dig".
Men skitsamma, mycket riktigt får du skriva vad du vill. Nästan i alla fall.
Citera
2014-02-08, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Jag ska nog testa att köra igen, dock efter sommaren. Eftersom det är första gången jag kör är jag lite orolig över hur det kommer vara att kliva av om jag först gör de 60dagarna som jag planerade, cruisar och sedan gör på igen under deffen.
Spontant känns det som det är lite väl saftigt när jag inte har någon erfarenhet av kurande.

Du kan ju kliva på en cruise, 150-200 mg ew och sen blasta på med andra prepp under deffen och fortsätta på lågdos testo. Det är bättre än att köra en pct nu om du ändå har en planerad kur inom kort och efter den köra en pct.
Citera
2014-02-08, 14:09
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furniture
Du kan ju kliva på en cruise, 150-200 mg ew och sen blasta på med andra prepp under deffen och fortsätta på lågdos testo. Det är bättre än att köra en pct nu om du ändå har en planerad kur inom kort och efter den köra en pct.

Nej, det är bättre att låta kroppen vila och återhämta sig.
Citera
2014-02-08, 14:22
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:

Om jag börjar PCT i mars och börjar en kur igen i mitten av augusti, räknas det som "inom kort"?

Den främsta anledningen till att jag inte vill cruisa är för att när jag började så sa jag till mig själv att jag skulle hålla mig till testo-p 100mg i 60dagar. Om jag börjar kompromissa med vad jag hade bestämt mig för känns det på något sätt som jag sviker mig själv och tar AAS-bruket för lättvindigt.

Jag har hyfsat klara mål med vad jag vill nå och det är långt ifrån något inom bodybuilding, faktiskt behöver jag kanske inte ens steroider för att nå dit jag vill men jag har vägt för- och nackdelar och bestämt mig för att göra det men att hålla det på en rimlig nivå.
Med rimlig nivå menar jag endast testo och möjligtvis masteron. Vill hålla mig borta ifrån speciellt nor-19-prepp, EQ p.g.a. spårtiden, orala med tanke på hur kasst det är för levern och magen.

Det blev en liten utläggning där men tänkte att det är lika bra att förklara hur jag ser på det hela.
Citera
2014-02-08, 15:02
Medlem
Streeets avatar
Effekt på Yohimbine hcl.

Köpte nyss hem en burk Yohimbine hcl från primaforce.

Tanken var att få lite mer energi och fettförbränning, dock så ger det mig inte ett smack!

Har testat olika doser men det blir absolut ingen effekt.

Många andra märker av på endast en tab medans jag testat 6st utan resultat.

Vad har ni för erfarenheter av produkten?

//S
Citera
2014-02-08, 16:26
Medlem
Lightweightmannens avatar
Tjenna! Snart dags för mig att hoppa av, men funderar på att skita i de och lägga mig på testo c fram till nästa kur istället. Fungerar det att gå ifrån testo e 500mg e5d till testo c 250mg e6-7d utan att nivåerna blir fucked up? Fattar inte hur roidcalc funkar helt än
mvh
Citera
2014-02-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Om jag börjar PCT i mars och börjar en kur igen i mitten av augusti, räknas det som "inom kort"?

Den främsta anledningen till att jag inte vill cruisa är för att när jag började så sa jag till mig själv att jag skulle hålla mig till testo-p 100mg i 60dagar. Om jag börjar kompromissa med vad jag hade bestämt mig för känns det på något sätt som jag sviker mig själv och tar AAS-bruket för lättvindigt.

Jag har hyfsat klara mål med vad jag vill nå och det är långt ifrån något inom bodybuilding, faktiskt behöver jag kanske inte ens steroider för att nå dit jag vill men jag har vägt för- och nackdelar och bestämt mig för att göra det men att hålla det på en rimlig nivå.
Med rimlig nivå menar jag endast testo och möjligtvis masteron. Vill hålla mig borta ifrån speciellt nor-19-prepp, EQ p.g.a. spårtiden, orala med tanke på hur kasst det är för levern och magen.

Det blev en liten utläggning där men tänkte att det är lika bra att förklara hur jag ser på det hela.

Kör en pct isf om du inte ska ligga on med något under deffen.
Citera
2014-02-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Tjenna! Snart dags för mig att hoppa av, men funderar på att skita i de och lägga mig på testo c fram till nästa kur istället. Fungerar det att gå ifrån testo e 500mg e5d till testo c 250mg e6-7d utan att nivåerna blir fucked up? Fattar inte hur roidcalc funkar helt än
mvh

Roidcalc kan du inte gå efter till punkt och pricka ändå, lika bra att fronta cypen när du har 2-3 stick kvar ungefär. Så har jag gjort och det har fungerat för mig iaf.
Citera
2014-02-08, 17:18
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Roidcalc kan du inte gå efter till punkt och pricka ändå, lika bra att fronta cypen när du har 2-3 stick kvar ungefär. Så har jag gjort och det har fungerat för mig iaf.
okej, men hur menar du att sätta e och c samtidigt dom sista sticken på e ?
Citera
2014-02-08, 17:36
Medlem
Citat:
okej, men hur menar du att sätta e och c samtidigt dom sista sticken på e ?

Ja man sätter e och c samtidigt.
Citera
2014-02-08, 21:01
Medlem
Fezs avatar
Citat:
mvh

Bara att lägga sig på nya dosen med testo c. Steadystate kommer sakta röra sig till sin nya nivå. Förstår inte varför man ska fronta när man redan har testo i kroppen.
Citera
2014-02-09, 04:37
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Bara att lägga sig på nya dosen med testo c. Steadystate kommer sakta röra sig till sin nya nivå. Förstår inte varför man ska fronta när man redan har testo i kroppen.

+1, så stor skillnad i halveringstid är det faktiskt inte mellan cyp å enan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in