Citat:
Ursprungligen postat av
Furniture
Du kan ju kliva på en cruise, 150-200 mg ew och sen blasta på med andra prepp under deffen och fortsätta på lågdos testo. Det är bättre än att köra en pct nu om du ändå har en planerad kur inom kort och efter den köra en pct.
Om jag börjar PCT i mars och börjar en kur igen i mitten av augusti, räknas det som "inom kort"?
Den främsta anledningen till att jag inte vill cruisa är för att när jag började så sa jag till mig själv att jag skulle hålla mig till testo-p 100mg i 60dagar. Om jag börjar kompromissa med vad jag hade bestämt mig för känns det på något sätt som jag sviker mig själv och tar AAS-bruket för lättvindigt.
Jag har hyfsat klara mål med vad jag vill nå och det är långt ifrån något inom bodybuilding, faktiskt behöver jag kanske inte ens steroider för att nå dit jag vill men jag har vägt för- och nackdelar och bestämt mig för att göra det men att hålla det på en rimlig nivå.
Med rimlig nivå menar jag endast testo och möjligtvis masteron. Vill hålla mig borta ifrån speciellt nor-19-prepp, EQ p.g.a. spårtiden, orala med tanke på hur kasst det är för levern och magen.
Det blev en liten utläggning där men tänkte att det är lika bra att förklara hur jag ser på det hela.