2014-02-07, 12:22
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag tror akay syftar på att personen i fråga inte skrivit ut vad det är han vill göra, och att det därmed är omöjligt för oss att sätta en siffra på hur mycket han skall gå ner. Skulle han vara en OT i amerikansk fotboll exempelvis skulle det vara en dum idé.
Att han nämner dnp tyder på Att han vill ner en hel del. Right?!
Citera
2014-02-07, 13:09
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Att han nämner dnp tyder på Att han vill ner en hel del. Right?!
Jag har inte yttrat att jag har något problem med ditt inlägg, oroa dig inte. Ville bara poängtera något alla kanske inte tänkt på.
Citera
2014-02-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furniture
Ot är bättre än dbol för kroppen, men om du är så pass orolig så ska du nog inte kura alls. Dbol bygger betydligt bättre både massa och styrka, men visst bygger ot också.
Men bygger verkligen en 20/50 dboll kur mycket mer än 40/50 ot kur? Det är ju ändå dubbla på ot
Citera
2014-02-07, 17:00
Medlem
Harry-Browns avatar
Hej!

Stämmer det här påståendet ifrån Den stora tråden om AAS:

Citat:
Det som jag ville poängtera här var dock den fettförbrännande effekten som innebär att framför allt högandrogena steroider orsakar. Det innebär inte att du blir deffad för att du tar dessa preparat men för att du tappar fett på områden som bröst och mage i större utsträckning än tex armar och lår, så kallade problemområden för män.

Jag tycker den tråden är en väldigt bra guide för oss nybörjare men rätt ofta stöter jag på påståenden som direkt säger emot vad som står i t.ex. sammanfattningarna där.

Anledningen till att jag frågar är att jag undrar om det kan vara värt att testa att deffa på proviron (som är högandrogent). Jag känner att magen är det ställe på kroppen jag lägger på mig överlägset mest fett och om citatet ovanför stämmer så skulle jag kunna dra nytta av att köra proviron under tiden jag deffar.

Jag vet att proviron inte är anabolt utan jag undrar bara om jag kommer att märka av det här med att fettet försvinner mer ifrån bröst och mage om jag endast kör proviron.
Citera
2014-02-07, 18:17
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Men bygger verkligen en 20/50 dboll kur mycket mer än 40/50 ot kur? Det är ju ändå dubbla på ot

Dbol är betydligt mer potent. Dbol är fan det bästa som finns
Citera
2014-02-07, 19:14
Medlem
Har tappat matlusten på sistonde och det är riktigt jobbigt, väldigt svårt att få i mig den maten jag behöver, och då snackar jag inte om monster portioner. Vad har ni för tips? Vad gör ni om liknande händer er?
Citera
2014-02-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Hej!

Stämmer det här påståendet ifrån Den stora tråden om AAS:

Jag tycker den tråden är en väldigt bra guide för oss nybörjare men rätt ofta stöter jag på påståenden som direkt säger emot vad som står i t.ex. sammanfattningarna där.

Anledningen till att jag frågar är att jag undrar om det kan vara värt att testa att deffa på proviron (som är högandrogent). Jag känner att magen är det ställe på kroppen jag lägger på mig överlägset mest fett och om citatet ovanför stämmer så skulle jag kunna dra nytta av att köra proviron under tiden jag deffar.

Jag vet att proviron inte är anabolt utan jag undrar bara om jag kommer att märka av det här med att fettet försvinner mer ifrån bröst och mage om jag endast kör proviron.

Vet inte hur proviron skulle fungera men t.ex tren är ju väldigt androgent och fettförbrännande. Så påståendet stämmer åtminstone till viss del. Bara att lägga sig på testo ger ju en bättre fettförbränning på problem områden även om testo inte är fettförbrännande i sig. Så om du ligger på testo redan så får du nog inte bättre förbränning på problem områden av proviron iaf. Vad jag tror. Men tren däremot är ju bevisat fettförbrännande.

Mvh
Citera
2014-02-07, 19:59
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Vet inte hur proviron skulle fungera men t.ex tren är ju väldigt androgent och fettförbrännande. Så påståendet stämmer åtminstone till viss del. Bara att lägga sig på testo ger ju en bättre fettförbränning på problem områden även om testo inte är fettförbrännande i sig. Så om du ligger på testo redan så får du nog inte bättre förbränning på problem områden av proviron iaf. Vad jag tror. Men tren däremot är ju bevisat fettförbrännande.

Mvh

Ligger på testo just nu och kuren kommer vara slut innan jag ska påbörja min deff. Jag vet inte om kommer hinna återhämta mig (100mg testo-p eod, 60dagar) innan det är dags för deffen.

Det är min första kur så känns lite väl peppat att slänga in testo igen så nära inpå en avslutad kur. Alternativet skulle vara att jag inte klev av och körde en mycket längre kur men då blir ju återhämtningen jobbigare. Att köra en närmare 5 mån testokur som första blir nog inte så bra.
Citera
2014-02-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacked
Har tappat matlusten på sistonde och det är riktigt jobbigt, väldigt svårt att få i mig den maten jag behöver, och då snackar jag inte om monster portioner. Vad har ni för tips? Vad gör ni om liknande händer er?

Ligger du on? skulle gissa på orala om så är fallet?

Enda är mkt vatten, skit i orala och börja med B12
Citera
2014-02-07, 20:26
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacked

Ghrp-6 ger mig galen hunger. Ganska extrem åtgärd, men effektiv.

Nog bättre att försöka klura ut vad som ger dig dålig aptit och lösa det på så vis.
Citera
2014-02-08, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Ligger på testo just nu och kuren kommer vara slut innan jag ska påbörja min deff. Jag vet inte om kommer hinna återhämta mig (100mg testo-p eod, 60dagar) innan det är dags för deffen.

Det är min första kur så känns lite väl peppat att slänga in testo igen så nära inpå en avslutad kur. Alternativet skulle vara att jag inte klev av och körde en mycket längre kur men då blir ju återhämtningen jobbigare. Att köra en närmare 5 mån testokur som första blir nog inte så bra.

Du kan kliva på en cruise på testo c tex. Endast för välmående och du behöver inte sticka så ofta heller.

My bad, insåg att du aldrig skrivit att du skulle köra på senare igen.
Senast redigerad av Furniture 2014-02-08 kl. 07:00.
Citera
2014-02-08, 11:24
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furniture
Du kan kliva på en cruise på testo c tex. Endast för välmående och du behöver inte sticka så ofta heller.

My bad, insåg att du aldrig skrivit att du skulle köra på senare igen.

Jag ska nog testa att köra igen, dock efter sommaren. Eftersom det är första gången jag kör är jag lite orolig över hur det kommer vara att kliva av om jag först gör de 60dagarna som jag planerade, cruisar och sedan gör på igen under deffen.
Spontant känns det som det är lite väl saftigt när jag inte har någon erfarenhet av kurande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in