Citat:
Ursprungligen postat av
halfyellow
För att kunna astralresa måste man väl först hamna i sömnparalys?
Vi säger att man lyckas hamna i sömnparalys, vad är då nästa steg för att lämna den fysiska kroppen?
Försökte mig på en astralresa idag, lade mig i sängen och efter ungeför 15-20 min så kändes som att benen ville röra på sig, men jag gav inte med, strax efter började mitt hjärta bulta bara den och en slags vibration spred sig i kroppen med framförallt huvudet, jag blev helt till mig och förstod att något kul var på väg att hända och försökte verkligen koncentrera mig på flyta med och se vart det leder.. MEN såklart så gick det inte och sekunder efter var jag tillbaka..
Jag har haft sömnparalyser innan dock endast ofrivilliga och då har det ju skrämt livet ur mig, men idag så visste jag ju ungefär vad som väntade och syftet var ju en astralresa, så spänningen och glädjen som gick genom kroppen när jag hamnde i dehär tillståndet som jag gjorde idag var ju enorm, känns nästan som att det var just det som förstörde det hela..
Är jag på rätt väg?
Någon som känner igen sig och har lust att vägleda mig? SNÄLLA, jag får bara inte missa dehära.
OKEJ GLÖM ALLT JAG SKREV! Det jag var med om för bara minuter sen var det konstigaste och kraftfullaste jag någonsin varit med om, i mitt förra inlägg så nämnde jag att jag kände en viss vibration gå i kroppen, det jag upplevde nyss var på en heeeelt annan nivå, antar att dehär är "vibrationsstadiet"
Jag befann mig i dethär stadiet i ungefär 10 minuter men jag kunde defivnivt gå längre, men jag kom ingen vart, syftet var ju att lämna min fysiska kropp.
Något jag la märke till var att mina armar lyfte sig ovanligt enkelt, det kändes som jag inte spände en muskel när jag sträckte dom över mitt bröst för att dra mig uppåt. Kan det vara så att jag lämnade den fysiska kroppen med mina armar? det kändes iallafall för verkligt för att det inte skulle vara min riktiga armar som jag själv valde att lyfta.. fyll i snälla!
Och en fråga till, är det i detta vibrationstadie man tar sig vidare till sin astrala resa? isåfall hur länge kan man/brukar ni befinna er i det innan ni lyfter? Och vad är era metoder, snälla fyll i! jag är helt paff
Och sen vill jag även tillägga haha, efter dessa 10 minuter av starkt vibrerande i kroppen så bestämde jag mig för att ställa mig upp, elektriciteten fortsatte att flöda medans jag stod upp och jag blev alldeles yr och tappade nästan balansen samt att mina knogar var knutna och det tog ett tag innan jag kunde sträcka ut dom, ganska så läskigt faktiskt, är detta normalt?
Nu blev det väldigt rörigt, ber om ursäkt för det.