Är det för någon annan som spelet crashat? är mitt inne i gamet och så står det "attempting to recconecct " och så har man 500 ping, duo quar med en kompis, och han försökte reconecta men kommer inte ens in på spelet :/
Yes, har blivit så för båda mig och mina polare... Välkommen till League of legends Alphan..
Körde precis mina 10 rankade matcher. Första torskade men sedan vann jag tre på raken. Efter det har jag förlorat och vunnit med jämna mellanrum. Slutade på 5-5 och hamnade i bronze IV. Hur fan kan detta ske när jag fick 5-5 i season 3 och hamnade i Silver IV. Jag vet att det är viktigt att vinna de matcherna i början, men bronze IV?
Någon som råkat ut för detta?
Jag var Gold 1 i slutet av Season 3 - gick 2-8 i Provisional. Spelade inte en enda provisional match med någon över Bronze/Unranked i S3, så sjukt ''rättvist''. Så jag är nu i Bronze 1 och det är fan horribelt.
Jree spelar i LCS i ATN, det är väll det högsta man kan komma så.
Han lirar faktiskt med Millenium. Spelarna bytte organisation efter förra säsongens LCS. Om det gäller Solo Q så tror jag NiP Amin är högst rankad, jag tror faktiskt han är bättre än Jree atm.