2014-03-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
För att han är roligast! Men han är fan också bannad hela tiden nu

Jag har Lee Sin och Vi som ban varje first pick, galet hur de kan carrya games utan counterplay.
Citera
2014-03-28, 15:59
Medlem
ze_bandits avatar
Nu får dom ta och skärpa sig och fixa servern...
Citera
2014-03-28, 19:56
Medlem
Mantisss avatar
Testade teambuilder idag. Kom i ett lag med bara bronzespelare. Nog den värsta upplevelsen jag upplevt i detta spel.
Citera
2014-03-28, 20:06
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Börjat spela lite jungle i soloq, mest kha och wu men dom är för det mesta bannade. Vad pickar man då? Win Nhao så klart

Glad man blir när ens gamla mains klättrar tillbaka in i metan, bara volibear kvar nu så har jag nog en rätt stark jungle champion pool. Visst, lee sin i alla ära, men varför göra det svårt för sig?

Jag gillar pantheon jungle =) skönt med stun vid ganks :P
Citera
2014-03-28, 20:08
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Testade teambuilder idag. Kom i ett lag med bara bronzespelare. Nog den värsta upplevelsen jag upplevt i detta spel.

Inte bara det det ska ta en sån jävla tid att fixa ihop ett lag. Igår fick jag Miss Fortune som jungle finns bara ett ord för det här katastrof
Citera
2014-03-28, 20:09
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ze_bandit
Nu får dom ta och skärpa sig och fixa servern...

http://www.islolup.com/
Citera
2014-03-29, 00:58
Medlem
Vad är detta för några jävla retards till spelmakare? Varje gång jag loggar in på EUW, eller kanske ska omformulera mig, försöker logga in, är det något fel. Jävla horor.
Ett av de största spelbolagen kan inte ens uppehålla en server för en dag. Är så jävla besviken på Riot, vad fan är problemet liksom? De kan ju inte fortsätta skylla på någon "DDoS attack". Istället för att släppa en massa värdelösa skins kan de väl lägga tid och energi på viktigare saker på. Pajasar.
Citera
2014-03-29, 10:17
Medlem
4-Gotts avatar
Hej, kan ni förklara för mig när och typ varför man går utility som jungler i vissa fall? Jag tycker om utility trädet men man får ju inte så hög defense o kan inte stå emot andra offensiva junglers i 1on1 (tänker på om man blir counter junglad).
Citera
2014-03-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Hej, kan ni förklara för mig när och typ varför man går utility som jungler i vissa fall? Jag tycker om utility trädet men man får ju inte så hög defense o kan inte stå emot andra offensiva junglers i 1on1 (tänker på om man blir counter junglad).

Effektiva ganks, bra counterjungle, bättre map-control.
Citera
2014-03-29, 12:47
Medlem
ze_bandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

10% lägre cooldown på Teleport är najs om du gillar att jungla med Teleport/Smite.
Citera
2014-03-29, 16:05
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ze_bandit
10% lägre cooldown på Teleport är najs om du gillar att jungla med Teleport/Smite.

lol da bronze plays, har sett de flera gånger
Citera
2014-03-29, 21:41
Medlem
bmwhorans avatar
Snabbast sätt att få IP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem