2014-02-04, 21:25
Medlem
Jag skulle gärna höra om någon har några tips på att utveckla mitt personliga brev. Det är mitt första och är osäker på om det ser bra ut. Är det kort?

Sommarjobb på XXX

Min målsättning är att hitta ett sommarjobb i XXXområdet som är utmanande och där jag kan använda kunskaper från min utbildning. Jag träffade några av era representanter under mitt programs arbetsmarknadsdagar ”XXX”, som jag var med och arrangerade. Där fick jag stor motivation att söka jobb hos er i sommar.

Som civilingenjörsstudent i XXX får jag kunskap som går väl i linje med den utveckling som XXX teknik går mot och tror därför att jag kan passa bra in på många delar inom XXX. Jag har varit inne på er hemsida och fått upp ögonen lite extra för sommarjobben inom forskning och utveckling, ”R&D”. Där är flera av de tillhörande områdena sådant jag studerar men är även öppen för andra förslag.

Med vänlig hälsning
XXX
Citera
2014-02-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsawyer
Jag skulle gärna höra om någon har några tips på att utveckla mitt personliga brev. Det är mitt första och är osäker på om det ser bra ut. Är det kort?

Sommarjobb på XXX

Min målsättning är att hitta ett sommarjobb i XXXområdet som är utmanande och där jag kan använda kunskaper från min utbildning. Jag träffade några av era representanter under mitt programs arbetsmarknadsdagar ”XXX”, som jag var med och arrangerade. Där fick jag stor motivation att söka jobb hos er i sommar.

Som civilingenjörsstudent i XXX får jag kunskap som går väl i linje med den utveckling som XXX teknik går mot och tror därför att jag kan passa bra in på många delar inom XXX. Jag har varit inne på er hemsida och fått upp ögonen lite extra för sommarjobben inom forskning och utveckling, ”R&D”. Där är flera av de tillhörande områdena sådant jag studerar men är även öppen för andra förslag.

Med vänlig hälsning
XXX