2014-02-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag känner några som var ute på dylika turnéer under samma tid som bl.a. Robinson-Robban. Då fick de 5-10.000 svart per kväll, vanligast fredag-lördag. Så jag förstår att de försöker hålla sig kvar så länge som möjligt. Då var det Brinkenstierna som var deras "manager". Och tror att han är det även åt PH-folket.

För random dokusåpa-deltagare kan du glömma sådana summor. För en krog i en mindre stad skulle det i så fall kosta mer att ta in 4 Paradise Hotel-deltagare än krogen har omsättning under en kväll.
Citera
2014-02-06, 20:16
Medlem
En fråga, den "övriga" deltagare som fick dela på resterande summa pengar, dvs. 300 000kr, gällde det SAMTLIGA tidigare deltagare eller endast de som stod med i finalen och tittade på? För jag noterade att det var en mängd deltagare som INTE var med, bl.a. Joppe, Dorota, Björn, "Casanovan", Emelie, den första tjejen som åkte ut, samt alla de andra tjejerna som åkte ut i samband med att "Stockholmstjejerna" och "lantistjejerna" gjorde upp. etc. På tal om det, hur bestämdes det vilka av de tidigare deltagarna som faktiskt skulle vara med i finalen?
Citera
2014-02-06, 20:37
Medlem
Jag har inte sett programmet annat än just avslutningen -- vad var det som var så illa med detta då? Är väl inget illa med det han gjorde. Det säkra före det osäkra.
Citera
2014-02-07, 05:00
Medlem
benadryls avatar
Såg den här efterfesten på studio paradise . Paow var ju helt väck i intervjun. Såg ut som oxycontin och violshots i samverkan. Missbruk?
Citera
2014-02-07, 06:22
Medlem
B´stards avatar
Lyssnade precis på Aina o Thobias podcast (Aina är inte alls bitter )

Där "avslöjade" de lite grejer, de intervjuade Jeppe på finalfesten och frågade vem han tyckte var bäst i sängen av Linnea AK och Lenita (hon som åkte ut i början) Lenita var det visst.

Sen säger de att han ska ha rökt på när han åkte ut i PH, och sen tagit in cb till PH som han delade med Joppe och Fröidh, och att han även rökte på under finalfesten (hon är inte alls bitter som sagt )

Det var även nåt klipp på där Niklas o Thobias hånglar...

De skulle lägga PH bakom sig och diskutera andra grejer i podden framöver - lycka till med det.
Citera
2014-02-07, 12:31
Medlem
Vaktpasss avatar
Är det någon som har koll på vart i Dalarna Tobias är från?
Citera
2014-02-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktpass
Är det någon som har koll på vart i Dalarna Tobias är från?

Säter.
Citera
2014-02-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Lyssnade precis på Aina o Thobias podcast (Aina är inte alls bitter )

Där "avslöjade" de lite grejer, de intervjuade Jeppe på finalfesten och frågade vem han tyckte var bäst i sängen av Linnea AK och Lenita (hon som åkte ut i början) Lenita var det visst.

Sen säger de att han ska ha rökt på när han åkte ut i PH, och sen tagit in cb till PH som han delade med Joppe och Fröidh, och att han även rökte på under finalfesten (hon är inte alls bitter som sagt )

Det var även nåt klipp på där Niklas o Thobias hånglar...

De skulle lägga PH bakom sig och diskutera andra grejer i podden framöver - lycka till med det.
Efter att ha lyssnat/sett det där är jag bara glad att Aina inte fick ett skit. Unnade henne lite grann, men det enda hon och Thobias gör är ju att trycka ner Jeppe för att höja sig själva. Leker hjältar. Fyfan.

Missade cb-snacket. Var det i podcasten eller deras program?
Citera
2014-02-07, 16:33
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo.
Efter att ha lyssnat/sett det där är jag bara glad att Aina inte fick ett skit. Unnade henne lite grann, men det enda hon och Thobias gör är ju att trycka ner Jeppe för att höja sig själva. Leker hjältar. Fyfan.

Missade cb-snacket. Var det i podcasten eller deras program?

youtube.com/ainathobias
Citera
2014-02-07, 17:24
Medlem
Vaktpasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerman
Säter.

Åhfan! Det är ju mina krokar
Citera
2014-02-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
youtube.com/ainathobias
Enligt kommentarerna verkar det som att de har tagit bort det och lagt in ett nytt. För jag hittar inte snacket
Citera
2014-02-07, 17:57
Medlem
Twizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
En fråga, den "övriga" deltagare som fick dela på resterande summa pengar, dvs. 300 000kr, gällde det SAMTLIGA tidigare deltagare eller endast de som stod med i finalen och tittade på? För jag noterade att det var en mängd deltagare som INTE var med, bl.a. Joppe, Dorota, Björn, "Casanovan", Emelie, den första tjejen som åkte ut, samt alla de andra tjejerna som åkte ut i samband med att "Stockholmstjejerna" och "lantistjejerna" gjorde upp. etc. På tal om det, hur bestämdes det vilka av de tidigare deltagarna som faktiskt skulle vara med i finalen?

Det gällde dom tio som var där. Dom fick 30 papp var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in