Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-01, 03:40
Medlem
DIEXELs avatar
Såg att min lokala Coop har börjat sälja nån ny "Sourcream & Chives". Nåt att ha? Tydligen har "svenska folket" röstat fram den...

Citat:
Ursprungligen postat av Xrief
Det är ju tre nya smaker. Ranch & Sourcream finns också. Och en ostbolls påse med gouda ost.

Öh vart finns den? Hittar varken på Estrella eller OLW om nån "ranch & sourcream"-chips...
Citera
2014-02-01, 19:48
Medlem
asdfarns avatar
Double beef smakar brända chips, skit dvs.

Aldrig igen.
Citera
2014-02-02, 14:12
Medlem
Big Bosss avatar
Nya ostbollarna vart goda, alla tre ostsnacksen som kommit från Estrella har vart höjdare. OLW har verkligen gått ner sig efter ha varit bäst innan.
Senast redigerad av Big Boss 2014-02-02 kl. 14:34.
Citera
2014-02-02, 14:27
Medlem
paskharens avatar
Bjäre chips lägger jag min röst på, vet inte om det är nya men de dök upp på icamaxi för någon månad sen. Riktigt goda är dom, knapriga som tusan så man får träningsvärk i käkarna =)
Citera
2014-02-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Såg att min lokala Coop har börjat sälja nån ny "Sourcream & Chives". Nåt att ha? Tydligen har "svenska folket" röstat fram den...

Öh vart finns den? Hittar varken på Estrella eller OLW om nån "ranch & sourcream"-chips...

Sorry my bad. Chives
Citera
2014-02-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL

Konstigt namn, hur många vet att chives är gräslök? Kanske syns på förpackningsbilden, men ändå, låter fan idiotiskt.
Citera
2014-02-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a4ca
Sorry my bad. Chives

Eller tar tillbaka

Estrella har släppt en limited över OS. Ranch och sourcream.
Citera
2014-02-03, 21:08
Medlem
Bjäre Chips, riktigt bra "enkla" chips. "Alla" chips från små fabriker skall hedras genom inköp, enligt mig.

Såg på Kastrup, chips med tryffelsmak. Någon som testat?
Citera
2014-02-05, 21:38
Medlem
Double Beef är skittråkiga. Smakar bara salt.

Är typ bara Ica BBQ som duger nuförtiden för mig. Stora chips med mycket kryddor! Fattar inte hur OLW och Estrella lyckas göra så kassa chips jämfört med Icas egna märke.
Citera
2014-02-05, 23:43
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Nya ostbollarna vart goda, alla tre ostsnacksen som kommit från Estrella har vart höjdare. OLW har verkligen gått ner sig efter ha varit bäst innan.

Ostbollarna med cheddar var en riktigt hit!
Citera
2014-02-06, 13:10
Medlem
Är man tråkig om man över allt annat föredrar de gamla godingarna - Vickning och Grill - självklart från Estrella.
- OLW kommer inte ens nära.
Citera
2014-02-06, 16:08
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xrief
Det är ju tre nya smaker. Ranch & Sourcream finns också. Och en ostbolls påse med gouda ost.
Måste rätta dig med Ranch & Sourcream "Ranchchips" eller vad det nu heter, dessa fanns i affär under hösten som varit för att sedan plockas bort. Men det är riktigt goda chips om man gillar sourcream, inte alls som vanliga sourcream chips från OLW eller Estrella utan helt ätbara. Det smakar som det ska smaka så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in