Rubriken talar det mesta så hur hjälps ni åt där hemma när ni är i ett förhållande?
Har varit tillsammans med min kille nu i snart 2 månader, jag gillar honom jätte mycket så inget gnäll om det och vill inte heller framställa honom sämre på något sätt, men måste ändå säga att han är en..tja jättebebis när det kommer till vardagliga sysslor här hemma, då börjar man undra om han gör det avsiktligt för att komma undan?
Han avskyr allt det här med städ, disk, tvätt och matlagning. Han t.ex. städa badrummet, först suckade han högljutt tog på sig en regnkappa och gummistövlar av någon anledning för att det var äckligt, han var nära på att spy för att han skulle typ skrubba badkaret

Han hatar tvätt- slänger in allt i tvättmaskinen och dubbelkollar inte färgerna och hur mycket grader det ska vara, många av mina kläder har krympt och varit förstörda pga av det. När det kommer till disk har han haft sönder flera tallrikar i veckan och sedan skrattat och sagt hoppsan! Nu sköter jag allt här hemma, men blir samtidigt extremt trött när man studerar på heltid och även jobbar. Ska man verkligen ha det så här?