2014-02-05, 23:44
Medlem
Lavios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Jeppe var den enda som förtjäna att vinna, detta är omoralisk tv och bara idioter som söker till detta program och jeppe ger dessa idioter på moppo, sen är han snäll att ge 30k till resten av deltagarna.

Bögar och äckliga brudar som fick vad dom förtjäna, tog ner dom på jorden.

här har vi äntligen en som fattar.. PH är omoraliskt från början till slut, fattar inte varför folk lipar.
Citera
2014-02-05, 23:45
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det kan säkert stämma, jag har ingen aning. Det jag menar är att "resten av livet" är en rätt lång tid och en sådan som Jeppe skulle jag aldrig någonsin anställa om jag har något att säga till om.
Absolut. Jag personligen hade aldrig anställt honom.
Citera
2014-02-05, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Ingen har gett Aina pengar...tråkigt! Inte ens en tusenlapp var. Tråkigt
Skulle inte jag heller göra.
Citera
2014-02-05, 23:48
Medlem
tj.s avatar
Så går igenom ett psykologtest? Det trodde jag ärligt talat inte.
Citera
2014-02-05, 23:48
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Ni som skriver att jeppe är så bra som gjorde så; han hade gjort samma sak mot er. Det är det som är det roliga, inte det Jeppe gjorde. Han hade gjort värre saker, för han är psykopat. Det är inte bara ett spel, utan han finns på utsidan. Tycker inte såna ska ha några pengar, men det tycker tydligen ni. Ingen normal människa står och flinar efter att ha gjort sådär.

Men snälla gå och lägg dig, det är ett uppgjort program för att underhålla. Låt mig förklara för dig för att du är så jävla dum. Eller låt mig förklara för alla här inne, jag vet inte om ni genuint är dumma eller blinda.

Ju mer positivt omdöme du får utav sverige, desto längre kommer du att komma.

Tex, Jeppe, alla Sveriges killar avgudar honom, tycker att han är fett skön likaså Samir, likaså Fröjd. Jeppe kom tillbaka två gånger, Samir en, fröjd 1. Björn 0, TH 0, casanova 0. Förstår ni vart jag vill komma?

Inte?

Paulina två gånger, mia någon dag innan final (Big wtf)... Kommer inte ihåg fler tjejer.

Jeppe skickar ut thobias > Resulterar i "Din tid är INTE över" här, ta en valfri partner på köpet!"

I alla fall, finns ingen idé egentligen att hata på folk, det är uppgjort och till för att underhålla. Det fungerar på 80% av er här inne och tv3 är nöjda och blåser er samt cashar in tittarsiffror.
Citera
2014-02-05, 23:49
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.

De är väl dem som failar som får komma in
Citera
Medlem
Rembrandths avatar
Herregud... Den där Jeppe alltså, vilken sinnessjuk jävla snubbe!
Citera
Medlem
antonaugustssons avatar
Fan va tråkig turken i studion är.
Citera
Medlem
UlfGullivers avatar
200 000 försvinner fort, sen kan han ju lycka till med ett jobb.
Citera
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
(du vet att det är ett spel va?).

Visste att detta skulle komma trotts att jag motiverade tydligt hur jag resonerar kring mitt ställningstagande för hur finalen gick. Om du inte kan läsa och förstå vad jag vill få fram så kan jag inte förklara det bättre, sen får du gärna fortsätta gnälla på ensam...
Citera
2014-02-05, 23:50
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
De är väl dem som failar som får komma in
Antingen det eller så är psykologen inte särskilt kompetent. I alla fall i bedömningen av exempelvis Emelie.
Citera
2014-02-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Sen sa dom att dom va 17 jävla pers i produktionen, satan vad pengar som borde kunna kapas där. 2-3 pers MAX liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in