Citat:
Ursprungligen postat av
Kgjj
Ni som skriver att jeppe är så bra som gjorde så; han hade gjort samma sak mot er. Det är det som är det roliga, inte det Jeppe gjorde. Han hade gjort värre saker, för han är psykopat. Det är inte bara ett spel, utan han finns på utsidan. Tycker inte såna ska ha några pengar, men det tycker tydligen ni. Ingen normal människa står och flinar efter att ha gjort sådär.
Men snälla gå och lägg dig, det är ett uppgjort program för att underhålla. Låt mig förklara för dig för att du är så jävla dum. Eller låt mig förklara för alla här inne, jag vet inte om ni genuint är dumma eller blinda.
Ju mer positivt omdöme du får utav sverige, desto längre kommer du att komma.
Tex, Jeppe, alla Sveriges killar avgudar honom, tycker att han är fett skön likaså Samir, likaså Fröjd. Jeppe kom tillbaka två gånger, Samir en, fröjd 1. Björn 0, TH 0, casanova 0. Förstår ni vart jag vill komma?
Inte?
Paulina två gånger, mia någon dag innan final (Big wtf)... Kommer inte ihåg fler tjejer.
Jeppe skickar ut thobias > Resulterar i "Din tid är INTE över" här, ta en valfri partner på köpet!"
I alla fall, finns ingen idé egentligen att hata på folk, det är uppgjort och till för att underhålla. Det fungerar på 80% av er här inne och tv3 är nöjda och blåser er samt cashar in tittarsiffror.