Melankolisk, dyster 80-talslåt som dök upp i huvet på mig i somras och som jag inte hittat. Kan inte säga hundra att det är 80-tal, skulle kunna vara tidigt 90-tal också. Som den låter i huvet påminner det lite om black(colin vearncombe, mest känd för "wonderful life"), men har letat igenom hans material och det är inte han. När jag tänker efter kan det likagärna vara sent 90-tal. Låter 80-tal i huvet, men samtidigt får jag känslan av att det är senare, osäker.
Försökte göra en liten melodisnutt, men mycket svårare än förra.
Den här kan bli ganska enkel för vissa. Det är en hip hop låt som var VÄLDIGT poplär förra året. DEn låg 7a på billboard eller nått. Det var 3 mörkhyade personer på nåt party(?) i musikvideon. DEn var väldigt svängig. Jag kan några bitar från låten men dom kanske inte är helt rätt.
Blir tokig på den här låten, tycker jag har hört den, men kan inte identifiera den. Shazam, Soundhound och en uppsjö andra liknande appar/sidor/program har använts utan resultat. Kan inte någon hjälte ta rätt på låtjäveln så att man kan få lite sinnesfrid?
Melankolisk, dyster 80-talslåt som dök upp i huvet på mig i somras och som jag inte hittat. Kan inte säga hundra att det är 80-tal, skulle kunna vara tidigt 90-tal också. Som den låter i huvet påminner det lite om black(colin vearncombe, mest känd för "wonderful life"), men har letat igenom hans material och det är inte han. När jag tänker efter kan det likagärna vara sent 90-tal. Låter 80-tal i huvet, men samtidigt får jag känslan av att det är senare, osäker.
Försökte göra en liten melodisnutt, men mycket svårare än förra.
För nån månad sedan var jag på hockey, och detta lag glider in till en klassisk låt, alltså inte en "Eye of the tiger" klassisk-låt...utan klassisk ^ Bach/Vivaldi-stilen
För nån månad sedan var jag på hockey, och detta lag glider in till en klassisk låt, alltså inte en "Eye of the tiger" klassisk-låt...utan klassisk ^ Bach/Vivaldi-stilen
Nån som ens har en uns om vad jag svamlar om..?
En klassisk låt som inte är "Eye of the Tiger", holy Moses vilken fett skön beskrivning!!