2013-10-31, 18:08
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Tjallå! Jag undrar verkligen låt detta är!
Citera
2013-10-31, 18:14
Medlem
Marrres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-lusion
Snart skiner Poseidon?
http://www.youtube.com/watch?v=DCSeqcJh7j0
Är dock tveksam till att den skulle spelas mycket på radion just nu.

Hahaha där är den ju! Hade för mig att jag hört den på radion! Vet inte riktigt varför.
Citera
2013-10-31, 21:50
Medlem
satishs avatar
Goddagens kära fb medlemmar, vem här kan svara på vad det är för låt som ja tror att refrängen går // hash, röker vi varje dag, weed, är de enda vi vill ha.// Hip hop, ett par år gammal, hörde den 2010 eller möjligen nåt år tidigare har ja för mig.
Citera
2013-10-31, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Mer house liknande eller? Sjunger någon?

Det ända jag börjar tänka på när du skrev piano är: http://www.youtube.com/watch?v=0kHDwc78uTk. Satan vad bra den är, Sjukt längesen!

haha ja den är sjukt bra, har börjat ploppa upp i mitt huvud med sista tiden. Tyvärr itne den låten heller. De bara några få piano slag i refrängen sen fortsätter ett typsikt reagge beat på repeat. :P
Citera
2013-11-01, 04:05
Medlem
RedDawns avatar
Tjenare grabbar jag satt och slöporrsurfade när denna väldigt stämningsfulla musik dök upp på ett klipp. Är det någon som vet vad det är för musikaliskt stycke dom har valt att lägga på denna vackra video?

http://www.youjizz.com/videos/amateur-whore-deepthroat-3944621.html

Jag bjuder på klippet som tack för hjälpen kära flashbackare!
Citera
2013-11-01, 04:51
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedDawn
Tjenare grabbar jag satt och slöporrsurfade när denna väldigt stämningsfulla musik dök upp på ett klipp. Är det någon som vet vad det är för musikaliskt stycke dom har valt att lägga på denna vackra video?

http://www.youjizz.com/videos/amateur-whore-deepthroat-3944621.html

Jag bjuder på klippet som tack för hjälpen kära flashbackare!

Det är Blood Theme från Dexter.
Citera
2013-11-01, 05:34
Medlem
RedDawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det är Blood Theme från Dexter.

You sir, are a true friend.
Citera
2013-11-01, 16:40
Medlem
dangerzone123s avatar
vad heter låten som börjar vid 1:18? Eller ni kanske vet vad vinen heter så får man försöka leta upp den själv.

http://www.youtube.com/watch?v=6Gwa7-BDOtc
Citera
2013-11-01, 18:35
Medlem
Polacksallts avatar
Okej, hjälp mig. Vaknade upp med en låt vars namn eller artist jag inte kommer ihåg. Skiten har gått på repeat i skallen och vägrar ge med sig. Texten är något i stil med:

"Don't have to ask for your permission.
We gonna do this like we wanted to.
Let me do my thing let me show you what I really mean.
Don't you know that we are free?"

Tror låten kan heta "free". Skulle kunna kategoriseras som hip hop från 90-talet. Framförs av två kvinnliga artister. Minns att musikvideon mest bestod av att kvinnorna körde runt i bil, liknande roadmovie.

Den som träffar rätt är bortom gudomlig.
Citera
2013-11-01, 22:31
Medlem
Söker efter en hiphop låt som jag lyssnade sönder i yngre dar. Antingen så hette bandet nått i stil med the shova show eller så var det låten? Har för mig att det var 4st personer på framsidan av cd:n. Tror det var 3 killar och 1 tjej.

Påminns alltid om den låten när jag hör I got 5 on it med the Luniz av någon anledning. Hjälp mig!
Citera
2013-11-02, 00:31
Medlem
tokzans avatar
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Har suttit igår med att försöka komma på vad sjutton den här låten/artisen heter!!!
En duett, ifrån 70-80-talet gissar jag. En man och en kvinna, sjunger en duett, på englska. En ganska rockig duett. Alltså ingen typisk "love song" där de sjunger typ "Love you, wanna die with you" osv, utan den är ganska dragig. Tror de sjunger om att de tycker om varandra, fast på ett ganska kaxigt sätt...

Jag kan själva melodin någorlunda men kommer inte ihåg lyrics eller något så kan inte söka på google!
Killen sjunger en vers och sen kommer tjejen in på en annan, så tror jag de sjunger refrängen ihop...

Som sagt, ganska kaxig.. typ rock-duett

Om någon har NÅGON SOM HELST idé så skriv det gärna för h*l*ete! Jag blir helt galen för jag bara MÅÅÅÅSTE komma på vad den heter nu!
Citera
2013-11-02, 00:34
Medlem
Kupongfritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Letar efter en låt där någon sjunger om att han inte har tid att träffa sin mor, modern sitter ensam men inga av barnen har tid att komma och hälsa på henne. Någon som vet vilken det är? Svensk låt såklart

Vikingarna - Den stora dagen

En av få låtar som är så tragiska att man knappt klarar att lyssna utan att börja lipa.
Senast redigerad av Kupongfritt 2013-11-02 kl. 00:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in