Citat:
Ursprungligen postat av
David.
Fetta! Det kommer ta ett tag för mig att bli varm i kläderna den här säsongen. Svårt att lista ut hur de nya tränarna kommer använda de befintliga spelarna samt hur de befintliga tränarna kommer använda de nya spelarna. Lyckligtvis har jag åtminstone min favorit-räv Pandev tillbaka i leden. Ytterst tydligt att Alexander den Stores blod flyter starkt i King-Gorans ådror. Tänk om bara den tjocka spanska servitören också skulle se det...
Spanjacken glömde också bort att använda Hamsik och Insigne, som naturligtvis drabbade mitt lag...
Av mina uttagna 18 spelare var det endast 12 som fick betyg. Och det var tack vare ett sent inhopp i Lanterna av Obiang som jag slapp UFF.
Min lathet och brist på tid gjorde att jag inte ägnade den tid åt den initiala il mercato som den kräver. Jag valde ut några intressanta spelare, och hoppades sedan att även de som ingen ville ha borde vara tillräckligt bra eftersom vi endast är åtta lag. Fungerade sådär.
Trots detta så lyckades jag få en poäng mot den stora förhandsfavoriten i Serie B dvs Lavoratori Duri.
Jag är nöjd, och när spelare som Buffon, Abate, Hamsik, Cossu, Insigne, Ibarbo osv spelar så kan det bara bli bättre.