Citat:
Det var judarna som finansierade folkmordet på ryssar och kommunismen i Ryssland, första Sovjentunionen bestod av 80% judar. Finns många fler exempel i historien på judarnas hänsynslöshet och folkmord på andra folkslag. Är du psykopat och ond då beundrar du säkert judarna. Vad gäller dina siffror om vad svenskar tycker om invandringen så speglar det inte verkligheten. Många speciellt unga svenskar är pk och har inget emot massinvandringen. SD är för dom flesta svenskar inte ett parti dom litar på så detta vallöfte från Moderaterna kommer inte att ha någon större påverkan, eftersom Socialdemokraterna har i princip samma inställning till invandringen.
Jag väljer att inte anklaga judarna för någonting mer än att konstatera att de fått otroligt mycket makt på kort tid, vilket i sin tur gör teorin än mer befogad att de faktiskt har högre IQ än andra folkslag. Fulspel sker överallt och människan är girig - folk får gärna referera till judarna som de onda, trots allt är de västerländska vita deras största konkurrent.
Om man frågar Sveriges folk om vad de verkligen tycker om invandringen, om man ger konkreta siffror hur mycket det kostar och bortser från medias otroliga påverkan så tror jag faktiskt 90% kan tänka sig att minska invandringen (åtminstone av analfabeter). Green Peace-tjejen du ser på stan och diverse ungt vänsterpack är inte lika många som du tror.
Visst ger moderaternas beslut om att öka invandringen konsekvenser. Många som röstar blått nästa val gör det med en viss besvikelse. En del demonstrationsröstar på SD osv. Socialdemokraterna lär komma till makten men jag har svårt att tro att de sitter mer än 4 år, om de inte löser invandrarfrågan.
Har också svårt att tro att SD kommer sluta växa. 10% av svenska folket röstar trots allt redan på detta parti, TROTS alla skandaler. Vad händer när allt tyngre personer ansluter till SD och skandalerna minskar?