Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
Ja, de vill mer, SD vill integrera och assimilera de stora blatte och negerhordena in i den svenska befolkningen. Detta är en av partiets kärnfrågor, rent praktiskt kallas det mulattisering och kommer på sikt att utplåna svenskarna som distinkt folk. Sverige kommer att bli som en sydamerikansk bananrepublik fyllt av lattefärgade människor med härkomst från alla världens hörn.
Du är historielös om du tror att SvP inte har en chans på riksdagsplats i framtiden, Sverige är i ett förrevolutionärt stadium och landet är långsamt på väg att bli en dysfunktionell så kallad "misslyckad stat".
http://en.wikipedia.org/wiki/Failed_state
Politisk radikalisering och polarisering kommer som ett brev på posten i sådana här lägen.
Tramspelle, jag skrev 5-10 år. Förstår inte varför jag bråkar med andra nationalister...
Nä, vårt folk kommer inte försvinna. Rasblandning är extremt ovanligt, förutom svenska gubbar med thaifruar då. Lycka till att motverka den önskan...
Får SD reell makt så kommer saker ske, tro mig. Var inte så neggo till det ENDA partiet med makt som vill dramatiskt minska massinvällningen.