2014-02-05, 01:36
Medlem
Vilken F*cking KING Samir är (Som han skulle säga Haha)
Haha alltså så klockren Kille! Rolig och var en av dom som förtjäna att vinna ( Inte för att han behöver de då de verkar gå riktigt bra för honom just nu men men hade varit roligt)

Emelie har jag inga ord för! Om hon inte var en slyna i stockholm innan så är hon VERKLIGEN de nu. Äcklig och falsk brud som alla borde spotta på.

Dom som borde ha vunnit i rangordning.

Samir
Nicklas
Jeppe

Nicklas och Jeppe bara för att de spelade spelet riktigt bra och Samir bara för att han är så jäkla skön!Hans citat kommer att vara ett minne hos alla som sett PH.
Senast redigerad av adde13 2014-02-05 kl. 01:45.
Citera
2014-02-05, 01:38
Medlem
Xfiless avatar
Emelie - "Jag kommer aldrig tro på äkta kärlek igen."

Hon baserar detta på erfarenheter o lärdomar hon har sett o upplevt på Paradise? Jo tjena liksom
Citera
2014-02-05, 01:43
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
https://www.youtube.com/watch?v=inqAgEWgi58

Här har ni bråket mellan Niklas och Emelie igen.

Haha, notera att Samir vill slå in skallen på Emelie vid 1:43
Citera
2014-02-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack

Vem fan vill inte slå henne? Så jävla rätt att hon blev utkastad från Paradise Hotel.
Citera
2014-02-05, 01:47
Medlem
Citat:

Och de hade han nog gjort om inte Anja höll i hans hand. Kolla noga så ser du hur hon drar ner han igen
Citera
2014-02-05, 01:48
Medlem
wow. klippet "niklas och ainas historielektion" på tv3play, så många faktafel. inte bara från niklas och ainas sida utan från kanal 5 som misslyckas totalt med att ge rätta svar.
Citera
2014-02-05, 01:48
Medlem
B´stards avatar
1. Emelie gick ut redan innan PH började och sa att hon hade haters, hon hade nog insett vad som komma skulle...

2. Skulle vara kul att få se något från hotellet som de utröstade bott på, lär ju varit mycket intressant som sagts...

3. Emelie bor i Märsta tror jag, så hon har inte lyckats avancera särskilt långt sängvägen.

4. Mia säger i heta stolen att hon inte skulle göra porr ens för 100 miljoner, möjligen mjukporr. Behöver väl inte ens påpeka ironin i det...
Citera
2014-02-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
https://www.youtube.com/watch?v=inqAgEWgi58

Här har ni bråket mellan Niklas och Emelie igen.

Citat:

Tittat på det ett par gånger nu, kan bara som ascHack notera att Samir verkligen vill misshandla Emelie när hon börjar köra, men ser ut som att Anja håller tillbaka honom. Han ser verkligen helt svart ut i blicken, tror det där är genuint, äkta, personligt hat. Han har ju sagt nu i efterhand att han hatar Emelie också.

När Emelie verkligen försöker få in några träffar råkar hon slå AK ganska hårt i ansiktet också, hon flyger ner i soffan men det märker ingen.
Citera
2014-02-05, 01:51
Medlem
Bara jag som hoppas att Paradise hotell lägger ut HELA bråket!?!?! Skulle bli så jäkla roligt att se!
Citera
2014-02-05, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf

När Emelie verkligen försöker få in några träffar råkar hon slå AK ganska hårt i ansiktet också, hon flyger ner i soffan men det märker ingen.

Men va? De var ju därför Jeppe blev sur! För att hon slog till AK. Jeppe stod ju och garva först men sen när AK fick ett par slag i ansiktet så blev han galet sur!
Citera
2014-02-05, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Bara jag som hoppas att Paradise hotell lägger ut HELA bråket!?!?! Skulle bli så jäkla roligt att se!

Jag skulle också vilja se en helt oredigerad version på bråket, men det lär vi aldrig få se eftersom hatet mot Emelie förmodligen skulle gå över styr, vilket det redan gjort.
Citera
2014-02-05, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Men va? De var ju därför Jeppe blev sur! För att hon slog till AK. Jeppe stod ju och garva först men sen när AK fick ett par slag i ansiktet så blev han galet sur!

Var det verkligen därför? Jag tror snarare att bråket hade kunnat urarta fullständigt om han inte gått emellan där, för varken Tobias eller TH hade kunnat avstyra bråket på samma sätt. Hade Samir försökt gå emellan skulle han säkert också blivit slagen av Emelie. Jag tycker Jeppe gjorde det enda rätta i den situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in