2014-02-04, 17:34
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Har ständigt fått meddelande om att jag ska sköta mig sedan jag började spela i oktober och än så länge tycks jag inte ha blivit bad sport.

Samma här. Spränger väl en 5-6 bilar per spelkväll i genomsnitt och har inte blivit badsport än.
Citera
2014-02-04, 17:49
Medlem
danne9king9s avatar
Va e grejen med att satsa pengar i race?
Ja satte 2500 på att en snubbe skulle vinna och han vann. Ja kom 3a, och så får ja 400 typ. Vart tog mina 2500 vägen?
Citera
2014-02-04, 18:38
Medlem
060510-5-2s avatar
Jag kanske e helt slut i skallen nu, skyller på att jag är förkyld isf men jag maila rockstar igår om ett problem och fick svar idag men fattar intw vad dom menar..

Mitt problem, köpte en ny lägenhet och två bilar försvann. Svaret jag fick:

You are receiving this automatic update because you have an open GTA Online ticket in the Rockstar Games Support system containing terms related to in-game money, cash, funds, or bank account.

If this ticket is not about the January 15 GTA Online maintenance to remove modded in-game currency, please respond to this ticket and we will address other issues individually.

The adjusted account balances are the result of removing counterfeit money generated by cheaters. If you already spent some or all of the counterfeit money you were given, you may find that your account balance after adjustment is lower than it was before you received the counterfeit money - this is correct as you will be allowed to keep the items you bought. For accounts that would have been left with little or no GTA$ after correction, we added sufficient funds to continue playing and enjoying GTA Online, taking into account whether a player intentionally created and distributed counterfeit GTA$ or received modded money innocently.

Please note that our Technical Support Agents are not able to adjust account funds on a case-by-case basis. For more answers about the GTA Online Maintenance, please see:

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201617423

Rockstar Games

Mina bilar är helt borta eller?
Citera
2014-02-04, 19:13
Medlem
Var på kartan bör man stå om man ska snipra folk?
Markera gärna http://gta-5-map.com/
Citera
2014-02-04, 19:43
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Nä, du får dels betala, sen får du bad sport också. Jag och en kompis hade en riktig rampage med en buzzard vilket resulterade i ca 100.000 minus för mig. Plus att jag fick en dumstrut och bara spela med andra "bad sports" i ett par dagar, klart värt det dock

Jag jagade några från Australien och dödade dem ett antal ggr vilket gjorde att en av dem skickade ett meddelande till mig. Han skrev att han hade mitt ip-nummer och skulle banna mig om jag inte slutade att jaga dem… Jag körde inte tank, använde inte stickybomber utan jagade dem och slaktade dem utan att förstöra deras fordon. Dessutom hade de högre level än vad jag har.

Fattar inte vitsen med att åka runt och vara snäll? Vitsen är väl att man förutom att göra uppdrag kan slakta lite random
Citera
2014-02-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 060510-5-2
Jag kanske e helt slut i skallen nu, skyller på att jag är förkyld isf men jag maila rockstar igår om ett problem och fick svar idag men fattar intw vad dom menar..

Mitt problem, köpte en ny lägenhet och två bilar försvann. Svaret jag fick:

You are receiving this automatic update because you have an open GTA Online ticket in the Rockstar Games Support system containing terms related to in-game money, cash, funds, or bank account.

If this ticket is not about the January 15 GTA Online maintenance to remove modded in-game currency, please respond to this ticket and we will address other issues individually.

The adjusted account balances are the result of removing counterfeit money generated by cheaters. If you already spent some or all of the counterfeit money you were given, you may find that your account balance after adjustment is lower than it was before you received the counterfeit money - this is correct as you will be allowed to keep the items you bought. For accounts that would have been left with little or no GTA$ after correction, we added sufficient funds to continue playing and enjoying GTA Online, taking into account whether a player intentionally created and distributed counterfeit GTA$ or received modded money innocently.

Please note that our Technical Support Agents are not able to adjust account funds on a case-by-case basis. For more answers about the GTA Online Maintenance, please see:

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201617423

Rockstar Games

Mina bilar är helt borta eller?

På svenska:
Om din fråga INTE gäller upptateringen den 15:e januari där dom moddade pengarna plockades bort, kontakta oss igen med ditt problem genom att svara på detta meddelandet.
Citera
2014-02-04, 20:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Fattar inte vitsen med att åka runt och vara snäll? Vitsen är väl att man förutom att göra uppdrag kan slakta lite random
Jag tycker det är lika roligt att åka runt för att skaffa nya vänner. I bland så går det även hand i hand så man blir vänner just för att man dödar varann under en viss tid
Citera
2014-02-04, 20:09
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jag tycker det är lika roligt att åka runt för att skaffa nya vänner. I bland så går det även hand i hand så man blir vänner just för att man dödar varann under en viss tid

Jo, jag har också skaffat en del "vänner" där också. Jag dödar inte de som är med i samma crew naturligtvis och sedan har man träffat på några andra. Precis just för att man jagat varandra ett tag… Precis som du skriver...
Citera
2014-02-04, 21:51
Medlem
060510-5-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
På svenska:
Om din fråga INTE gäller upptateringen den 15:e januari där dom moddade pengarna plockades bort, kontakta oss igen med ditt problem genom att svara på detta meddelandet.
Ok tack som fan!
Citera
2014-02-05, 10:03
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Va e grejen med att satsa pengar i race?
Ja satte 2500 på att en snubbe skulle vinna och han vann. Ja kom 3a, och så får ja 400 typ. Vart tog mina 2500 vägen?

Om det stod +400 så fick du tbx dina pengar + 400. Om det stod -2100 så förlorade du det. Gissar att det stod +400.

Men bettingsystemet glitchar ibland och uppför sig konstigt..
Citera
2014-02-05, 11:08
Medlem
Hur mycket kostar det varje gång en spelare dödar en? Är det skillnad på kostnaden om man har pengarna "i fickan" eller på banken?
Undrar även om det är samma kostnad när polisen skjuter mig?
Citera
2014-02-05, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Nä, du får dels betala, sen får du bad sport också. Jag och en kompis hade en riktig rampage med en buzzard vilket resulterade i ca 100.000 minus för mig. Plus att jag fick en dumstrut och bara spela med andra "bad sports" i ett par dagar, klart värt det dock
Ok (skulle så klart stått - och har dollars , men du förstod ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in