2014-02-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Spänger du en annan spelares bil så får du betala försäkringen på bilen. Kostnaden varierar beroende på vilken bil det är du spränger. T.ex om du spränger en Adder så får du betala 12500:- och om du spränger en Sandking så kan det vara så lite som 500:-.
Jo, det vet jag. Är väl så van vid att inte betala för fordonen jag spränger, därav min undran.
Citera
2014-02-03, 23:53
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Jag spelar som tjej i spelet. Gjorde en åt min flickvän men så visade de sig att hon aldrig spelar så nu kör ja med den.
De ja märkt är att man får en massa vänförfrågningar, flera som vill chatta och att många skickar inbjudningar till deras lägenheter samt att många är lite extra snälla osv.
Är ni också så mot brudar i spelet?
Nej, jag är inte extra snäll för det. Men jag är visserligen snäll mot alla som inte leker med sticky bombs.
Men blir man verkligen uppskattad för att ha en kvinnlig karaktär så får jag överväga att skaffa en
Citera
2014-02-04, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Spänger du en annan spelares bil så får du betala försäkringen på bilen. Kostnaden varierar beroende på vilken bil det är du spränger. T.ex om du spränger en Adder så får du betala 12500:- och om du spränger en Sandking så kan det vara så lite som 500:-.
Och du får även bad sport, vad nu det blir för represalier fram över
Citera
2014-02-04, 04:56
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Vad gör det att spränga en personlig bil?
Ja, du kan till exempel få bad sport eller betala en summa för försäkring.
Citera
2014-02-04, 08:52
Medlem
Wertyms avatar
Vad det gäller bad sport så händer inget när man spränger nåns bil med en tank så om man vill jäklas med någon så kan man spränga folk med tank. En Adder kostar mkt i försäkring så det är ett bra sätt att hämnas på en fiende att spränga en sådan.

Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Jag spelar som tjej i spelet. Gjorde en åt min flickvän men så visade de sig att hon aldrig spelar så nu kör ja med den.
De ja märkt är att man får en massa vänförfrågningar, flera som vill chatta och att många skickar inbjudningar till deras lägenheter samt att många är lite extra snälla osv.
Är ni också så mot brudar i spelet?
Känns ganska patetiskt när man egentligen är kille men att de uppenbart är så många som tror att man är tjej. Och om ja nu vore tjej, vad skulle då tex en fet snubbe från Texas tjäna på att smöra för mig? Hahaha Ett par har till och med skickat bild på sig själv

En annan fråga.
Kan man föra över pengar från en av sina gubbar till sin andra, eller har man "gemensam ekonomi"?

Förstår inte det här! Har läst på fler ställen att kvinnliga karaktärer blir behandlade speciellt. Wierd people... Själv skjuter jag alla som kommer nära, ifall de verkar suspekta.
Citera
2014-02-04, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Ja, du kan till exempel få bad sport eller betala en summa för försäkring.
Du skriver "eller" Intressant.

Är det alltså så att har jag som sprängare dollars som täcker självrisken, Cash / Bank får jag betala och slipper BS?
Har jag Inte pengar, Cash/Bank så får ägaren betala sin egen självrisk och Jag får BS som sen inte betyder nåt?

/J
Citera
2014-02-04, 10:25
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Du skriver "eller" Intressant.

Är det alltså så att har jag som sprängare dollars som täcker självrisken, Cash / Bank får jag betala och slipper BS?
Har jag Inte pengar, Cash/Bank så får ägaren betala sin egen självrisk och Jag får BS som sen inte betyder nåt?

/J

Nä, du får dels betala, sen får du bad sport också. Jag och en kompis hade en riktig rampage med en buzzard vilket resulterade i ca 100.000 minus för mig. Plus att jag fick en dumstrut och bara spela med andra "bad sports" i ett par dagar, klart värt det dock
Citera
2014-02-04, 11:52
Medlem
Jag har inte blivit bad sport än så länge och jag spränger personliga fordon mest hela tiden. Har alltid $0 på kontot också och betalar således aldrig för någon försäkring.
Citera
2014-02-04, 12:14
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Jag har inte blivit bad sport än så länge och jag spränger personliga fordon mest hela tiden. Har alltid $0 på kontot också och betalar således aldrig för någon försäkring.
Vilket vapen spränger du bilar med? Jobbigt sedan när ammunitionen tar slut helt...

Någon som vet hur många personliga fordon man behöver spränga för att få en strut på huvudet, eller hur man nu får det?
Citera
2014-02-04, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Vilket vapen spränger du bilar med? Jobbigt sedan när ammunitionen tar slut helt...

Någon som vet hur många personliga fordon man behöver spränga för att få en strut på huvudet, eller hur man nu får det?
Sticky och vanlig granat. När ammunitionen tar slut kör jag ett gäng välbetalda uppdrag/tar någon bounty så är det fullt på lagret igen.
Citera
2014-02-04, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neqer

Undrar nu detsamma, och hur märker man att man hamnat i bad sport poolen?
Får titt som tätt ett meddelande i spelat att om man sköter sig slipper man bad sport struten, är det en indikation på att man är på gränsen?

/J
Citera
2014-02-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Undrar nu detsamma, och hur märker man att man hamnat i bad sport poolen?
Får titt som tätt ett meddelande i spelat att om man sköter sig slipper man bad sport struten, är det en indikation på att man är på gränsen?

/J
Har ständigt fått meddelande om att jag ska sköta mig sedan jag började spela i oktober och än så länge tycks jag inte ha blivit bad sport.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in