Hej flashback skriver detta nästan i förtvivlan
för göra en lång historia kort, jag anmälde min granne för länge sedan för att han misshandlade sin sambo vilket även filmades sedan dess har livet varit ett rent helvete.
han bankar i väggar talar skit om mig till allt och alla och nu har han tydligen anmält mig på minst 10 punkter från allt till sabbotage kattmisshandel ofredande. så var inne på förhör i dag *det kan misstänkas* att jag är skyldig men jag har inte gjort ett smack mera än att anmäla grannen för misshandeln.
jag orkar snart inte mera jag vill bara ha lugn och ro, jag kan inte flytta av olika anledningar och nu för första gången i mitt liv har jag 10! anmälningar imot mig.
det är uppenbart at han gör allt för att få mig vräkt men vad kan jag göra hyresvärden verkar inte ens orka bry sig länge utan delade ut en varning när han bankade i väggen som fan (filmat) till oss båda.
nu nojar jag som fan att han hjärntvättat sin sambo och barn till att måla upp mig som värsta stalkern sabbaren farliga saken trots övriga grannar tycker bra om mig, jag vet jag är oskyldig men mår verkligen inte alls bra. vad ska jag ta mig till