Citat:
Ursprungligen postat av
Lillrpick
zemixon ny registrerad mad alla inlägg i VB-tråden.... Ohörsam på ev. bevis och fakta, opåläst på FUP med en närmast religiös övertro på att KJ är oskyldigt dömd.
MBoudine En narcicist som städigt trollar med den ena perversa teorin efter den andra. Med dryga komentarer och egna uttalanden likt.
- Det är min uppfattning och jag har aldrig fel. Detta är hans starkaste argument och tar också detta som bevis i sina sjuka torier.
Såsom det nu utspelar anser jag att ni kan dra igång en egen tråd och utbyta teorier och fantasier istf trolla här och kladda igen en tråd som i början var vettig.,
MBoudine: "Du verkar vara väldigt begiven på att kasta allt vad motiv heter över bord och traggla med kända fakta och bevis
tankeverksamheten har kört fast vilket den tycks ha gjort i ditt fall"
Hmmm.... ödmjuk som vanligt plus det för oss anmdra kanske oroväckande faktum att du här hånar någon för att denne
"tragglar kända fakta och bevis"
Jag förstår att i din värld är fakta och bevis inte något som bör lägga tid på....
MBoudine:Jag tror VB blev av med händerna i samband med mordet (souvenirer).....
Ja det går ju ihop med din stensäkra teori för eyy yag sedan(har du lagt ned den nu?) där du med all säkerhet hävdade att VB blivit lustmördat och allt filmats. Det var ju ett tag bara detaljer som skulle fram innan filmerna skulle komma fram.....
Att du sedan avslöjar din okunnighet i fallet och då att du inte läst FUP ordentligt genom att ifrågasätta vem AF var....(VBs
"kanske-pojkvän"som avslöjade allt för MBs fru. En liten detalj som ingen annan missat

) har nu avslöjat dig som ett perverst troll.....
Slå ihop dig med
zemixon(som inte heller läst igenom FUP) och gotta er åt era fantasier i en egen tråd.....
Pjott!
Allting beror på hur man tolkar förundersökningen. Den som är hatisk till KJ tolkar den på sitt sätt.
Den som är objektiv på ett annat sätt.
Vad en person anser som bevis och fakta, kanske en annan person har en helt annan uppfattning om.
Exempelvis det har påståtts att KJ hade mördat hundvalpen och styckat den, därför det hade funnits blodspår efter den och det sågs som bevis.
Andra personer kanske har en helt annan uppfattning, varför hundvalpen dog.
Du kan inte påstå att det du tror är det rätta och andra som har en annan uppfattning har fel.
Blodspåret i bagageutrymmet ser många som bevis att det legat ett lik där, men det kanske finns personer som har en helt annan uppfattning om blodspåret.
På det viset kan man fortsätta och göra listan mycket lång.