Citat:
Ursprungligen postat av
Herr gurka
Riktigt tråkigt. Det där är en mins sagt fantastisk sko. Hade jag inte haft en trött studentbudget hade jag handlat vass för hela slanten. Har åtminstone tre par på inköpslistan. En OE på F eller U ligger högst upp.Den där lästen alltså. Den är fantastisk. 348 kan uppfattas som lite väl lång. Speciellt om man har UK12. U-lästen har däremot en form som gör den elegant men ändå inte för spetsig.
EDIT: Hur fungerar det med Vass nuförtiden? Kan man välja valfri läst och färg utan att det blir MTO? Och vad kostar blocken?
Ah, lite segt faktiskt, blir till att vänta 5-7 veckor och då kanske våren är här! Men det är ju en fantastisk service att man kan skicka tillbaka MTO-skor faktiskt, man undrar ju om de öht kommer hitta någon köpare till mina pytteskor

AliG kanske har koll på vad de gör med sina returnerade skor? Hittar man dem på eBay eller säljer de dem i sin butik kanske?
Min nästa Vass-beställning kommer bli en
GG Cambridge-inspirerad sko, U-läst i G-vidd och dark brown museum

Btw, vad kallas skor som endast har brogue-mönster på capen?
RTW 420 EUR (de som finns på hemsidan), om man väljer svart ist för den färg som finns i katalogen, U-läst ist för F-läst eller tvärt om utgår ingen MTO-avgift, vad ska vi kalla detta, semi-MTO? MTO kostar 520 EUR (då ingår även deras "museum-skinn")