Benga meddelar att han slutar med musiken (eller bara dj'andet). Åsikter?
Hans senaste album var ju värdelöst, vad hände med hans egna stil som han körde igenom och växte mer och mer på? Låtar som EyeTunes, Transformers och lite äldre som typ Dreams
Hans senaste album var ju värdelöst, vad hände med hans egna stil som han körde igenom och växte mer och mer på? Låtar som EyeTunes, Transformers och lite äldre som typ Dreams
En legend i mina ögon, en av dem bästa negrer jag vet om.
Jag håller inte med om att det var värdelöst. Visst var det mycket pop och kommersiella spår, men jag tyckte ändå att de var rätt bra och genuina. Resterande spår var ju ganska konventionell Dubstep.
Är ett stort fan av Burial och Volor Flex, senaste fyndet jag hitta är Plastician speciellt hans låt Japan som jag är helt insnöad på.
Några andra förslag på liknande dub skulle uppskattas!
Är ett stort fan av Burial och Volor Flex, senaste fyndet jag hitta är Plastician speciellt hans låt Japan som jag är helt insnöad på.
Minimal Mondays med Youngsta på Rinse.FM. Där kommer du att hitta all het dnb/dub från olika producers. Två timmar show. Plastician brukar intervjua folk på deras officiella youtube också.