Citat:
Ursprungligen postat av
Moa-
Tack för tipset, den lät väldigt kul (nästan så jag själv ville ha den istället), men troligen omöjlig att få tag på när endast 3000 flaskor släpptes till ett överkomligt pris för ett år sedan...
Omnipollo Leon, tyvärr tycker jag flaskan och etiketten är jätteful men dom flesta verkar tycka den är snygg så det är nog bara jag.
Annars:
Brooklyn Local 1.
St Bernardus Abt 12 som släpptes på magnum flaska igår är ju en trevlig present.
Baladin Nora
Brooklyn Silver Anniversary
Schneider TAPX Mein Cuvée Barrique
Alla ölen jag räknat upp tycker jag ligger på skalan ifrån allt till väldigt bra till fantastiska. De har förövrigt snygga flaskor med.