Citat:
Ursprungligen postat av
AsAc
Jag har GARANTERAT en högre utbildning än dig.

Jag har följde dig i Arbåga-tråden och för att kontra på ditt påhopp så verkar inte du vettig någonstans. Jag är inte förvånad att du är här och försvarar en annan mördare nu om man säger så.
Tycker du att det är IQ att säga att håren kom från Marina, FS eller en alternativ GM?
Tycker du att det är lika sannolikt att det är Britta, kassörskan på ICA som är innehavare till hårstråna som att det skulle vara Marinas, FS eller någon annan som delat säng med Marina?
Naturligtvis är det mest troliga att det är Marinas egna hårstrån, men man kan INTE utesluta att det är FS hårstrån eller någon annan ev sängkamrats hårstrån. Särskilt inte utan att ha undersökt saken.
Om du är gift och din make/maka och ni båda har blont kort hår och du finner ett långt svart hårstrå i eran gemensamma säng efter att du varit på en affärsresa, skulle du köpa din maka/makes förklaring om att det nog var ett hårstrå från en person som satt bredvid hen på tunnelbanan? Eller skulle du tro att du blivit utsatt för otrohet?