2014-01-31, 21:20
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Var väl ett förbannat tjat om förbannade Paysage D'hiver.
Helt som sig bör! Det är bara att vänja sig!

NP: Steineiche!!!!!
Senast redigerad av ToMegaTherion 2014-01-31 kl. 21:58.
Citera
2014-01-31, 22:40
Medlem
eckims avatar
Citat:
Jag beställer därifrån väldigt ofta, och leveranstiderna varierar.. från 1-2dagar till Lite mer än en vecka. Beror lite på vad Rodde (killen som håller i det) har i görningen då han inte bara ägnar sig åt Blood Harvest.
Ett av Sveriges klart bästa distron samt även bland de mest pålitliga, så oroa dig inte. Ditt paket kommer fram. Om inte så är det Posten som bör skjuta sig.

Total Inquisition-dyrkan här i vanlig ordning.
Spelar just nu igenom "Nefarious dismal.."-plattan.

F.ö så släpps Teitanblood's nya alster "Death", den 13e mars, ifall ingen sagt det.
Löjligt hur förväntningarna stiger och omslaget var ju hur tilltalande som helst!

Jag tackar ödmjukast för svar. Verkar vara en bra distro. Har lagt en beställning och betalat, har väntat en vecka nu. Men jag får vara tålmodig!

NP - Archgoat - Fornicated messiah
Citera
2014-01-31, 22:48
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckim
Jag tackar ödmjukast för svar. Verkar vara en bra distro. Har lagt en beställning och betalat, har väntat en vecka nu. Men jag får vara tålmodig!

NP - Archgoat - Fornicated messiah

En vecka är ju ingenting.. Jag blir glad om jag får skivor från distron så snabbt. När det går ett halvår utan att de ens svarat *host* kuksugrepulsive *host* börjar det väl bli dags att irritera sig lite. Men denna syn kanske mest beror på att jag bor i terra nullius där posten måste färdas på åsna genom hyperboreanska stormvindar innan den kommer fram.

NP: Sabaton - Lejonet Från Norden
u mad osv
Citera
2014-01-31, 23:04
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
En vecka är ju ingenting.. Jag blir glad om jag får skivor från distron så snabbt. När det går ett halvår utan att de ens svarat *host* kuksugrepulsive *host* börjar det väl bli dags att irritera sig lite. Men denna syn kanske mest beror på att jag bor i terra nullius där posten måste färdas på åsna genom hyperboreanska stormvindar innan den kommer fram.

NP: Sabaton - Lejonet Från Norden
u mad osv

Ja, då får man fan klaga om det tar så lång tid. För mig går det alltid snabbt från Repulsive. Men, jag ska inte klaga, det får ta den tid det tar helt enkelt.

Haha!

NP - Archgoat för hela slanten.
Citera
2014-01-31, 23:35
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckim
Ja, då får man fan klaga om det tar så lång tid. För mig går det alltid snabbt från Repulsive. Men, jag ska inte klaga, det får ta den tid det tar helt enkelt.

Haha!

NP - Archgoat för hela slanten.

Jag vet hur du känner. Själv är jag oerhört otålig när det gäller saker jag beställt och därmed väntar på.
En vecka tycker jag personligen är på tok för lång tid oftast.

np: Inquisition - Into the infernal regions..
Det här mina herrar kommer ni få se mycket av i mina inlägg framöver. Jag förstår inte hur jag kan vara så dum i huvudet och helt dömt ut detta eminenta band.
Det är så jävla bra att jag t.om börjar vilja placera dom på Mgla-höjder.
Och jag vet att jag inte är ensam om detta.. väldigt många dömer ut Inquisition.. men på vilka grunder egentligen?
Citera
2014-02-01, 01:38
Medlem
Adversariuss avatar
Teitanblood. Death. En och en halv månad.
Citera
2014-02-01, 12:44
Medlem
eckims avatar
Satanic Warmaster - Strength and honour i brist på annat.
Citera
2014-02-01, 13:16
Bannlyst
Watain är ju kungar! Gillar verkligen deras musik.
Citera
2014-02-01, 13:47
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Watain är ju kungar! Gillar verkligen deras musik.

Favorit plattorna är ju utan tvekan Casus Luciferi & Sworn to the Dark.

NP - Goat Semen - Warfare Noise

Det var någon i denna tråd som lyssnade på detta igår, var genast tvungen att kolla upp det för att det lät intressant, vet fan inte vad jag skall tycka.
Citera
2014-02-01, 14:22
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Jag vet hur du känner. Själv är jag oerhört otålig när det gäller saker jag beställt och därmed väntar på.
En vecka tycker jag personligen är på tok för lång tid oftast.

np: Inquisition - Into the infernal regions..
Det här mina herrar kommer ni få se mycket av i mina inlägg framöver. Jag förstår inte hur jag kan vara så dum i huvudet och helt dömt ut detta eminenta band.
Det är så jävla bra att jag t.om börjar vilja placera dom på Mgla-höjder.
Och jag vet att jag inte är ensam om detta.. väldigt många dömer ut Inquisition.. men på vilka grunder egentligen?
Tja, grunderna är väl att de låter otroligt Immortal-aktiga, vilket säkerligen många har svårt för (helt fel enligt mig), och även att texterna är en blandning av Lovecraft, Sci-Fi och Satanism. Fast det är bara spekulationer, har aldrig hört ett ont ord om Inquisition EGENTLIGEN.
Citera
2014-02-01, 14:42
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToMegaTherion
Tja, grunderna är väl att de låter otroligt Immortal-aktiga, vilket säkerligen många har svårt för (helt fel enligt mig), och även att texterna är en blandning av Lovecraft, Sci-Fi och Satanism. Fast det är bara spekulationer, har aldrig hört ett ont ord om Inquisition EGENTLIGEN.

Att de låter Immortal håller jag fanimig inte alls med om.
Varken musikaliskt eller lyrikmässigt. Möjligen att rösten är snarlik, men njae.. jag vill inte säga att det liknar så värst där heller.
Citera
2014-02-01, 14:52
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Att de låter Immortal håller jag fanimig inte alls med om.
Varken musikaliskt eller lyrikmässigt. Möjligen att rösten är snarlik, men njae.. jag vill inte säga att det liknar så värst där heller.
Du behöver inte hålla med men väldigt många tycker det. Jag tycker det. Mindre och mindre med varje skiva de släpper dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in