2014-01-31, 20:09
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Spartak ska tydligen ha bekräftat att Källström är klar!
Tumme upp! Kul!
Hoppas han får lite speltid också.
2014-01-31, 20:16
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Någon som hört något nytt om Klose till Arsenal?
Senast jag hörde något var vid 15 tiden, tänkte om det kommit något nytt efter det..

Spartak ska tydligen ha bekräftat att Källström är klar!

Han står väl och poserar i Arsenal dress med en boll under ena armen i detta nu.

Arsenal brukar ju inte ha allt för bråttom med att presentera spelare.
2014-01-31, 20:21
Medlem
shitlists avatar
Förstår inte riktigt varför Arsenal verkar ha såna enorma problem att ta in en anfallare, kan tänka mig(gissar) att Quagliarella, Vucinic, Lacazette, Giovinco, Pato går att få loss. Tänker mig som en backup till Giroud, Bendtner är ju ingen kung på planen precis ..

Trots att det ska bli kul ifall Kongo lånas ut till Arsenal så känns det ändå som ett hån mot fansen.
2014-01-31, 20:22
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Förstår inte riktigt varför Arsenal verkar ha såna enorma problem att ta in en anfallare, kan tänka mig(gissar) att Quagliarella, Vucinic, Lacazette, Giovinco, Pato går att få loss. Tänker mig som en backup till Giroud, Bendtner är ju ingen kung på planen precis ..

Trots att det ska bli kul ifall Kongo lånas ut till Arsenal så känns det ändå som ett hån mot fansen.

Vi tar det igen...Januari-fönstret är inte som sommarfönstret...Klubbar säljer inte bara sådär..oavsett pengar inblandat.

Spelarna som är tillgängliga är mycket begränsat....till skillnad mot sommaren där allt kan köpas för pengar...Lite övedrivet..men du fattar.
2014-01-31, 20:23
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Äsch tror dom flesta Arsenal fansen är rätt medvetna om att Wenger inte brukar dra till med några dyrare värvningar i Januari.

Men till Sommaren är en Bättre backup till Giroud prio ett.
2014-01-31, 20:24
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Han står väl och poserar i Arsenal dress med en boll under ena armen i detta nu.

Arsenal brukar ju inte ha allt för bråttom med att presentera spelare.
http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201401/phpqxJSSoKimKALLSTROMPaniniBKHacken2000.jpg
2014-01-31, 20:26
Medlem
OleYellers avatar
Citat:

Håller inte alls med om det. Det finns behov av en extra mittfältare och att Källström tas in gör ju varken till eller från när det kommer till andra möjliga värvningar. Lite som när Flamini togs in. Positivt, men ingen storvärvning.
2014-01-31, 20:28
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vi tar det igen...Januari-fönstret är inte som sommarfönstret...Klubbar säljer inte bara sådär..oavsett pengar inblandat.

Spelarna som är tillgängliga är mycket begränsat....till skillnad mot sommaren där allt kan köpas för pengar...Lite övedrivet..men du fattar.
Jag vet, tänkte mest på ett lån fram till sommaren.
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Äsch tror dom flesta Arsenal fansen är rätt medvetna om att Wenger inte brukar dra till med några dyrare värvningar i Januari.

Men till Sommaren är en Bättre backup till Giroud prio ett.
Joja, men att låna in en backup till Giroud bör ju vara någorlunda prio 1 om man har planer på att vinna ligan. Förr eller senare kommer han bli skadad också, får väl be till gudarna att det inte händer under säsongen.
2014-01-31, 20:31
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Håller inte alls med om det. Det finns behov av en extra mittfältare och att Källström tas in gör ju varken till eller från när det kommer till andra möjliga värvningar. Lite som när Flamini togs in. Positivt, men ingen storvärvning.
Joja, visst. Men det var ju bra länge sedan Källström var speciellt bra, som det har nämnts tidigare i tråden så är han inte tillräckligt bra i korta passningar samt defensivt. Men det ska sägas att jag har inte sett han i Spartak så jag vet ju faktiskt inte hur han spelar nu, kan bara prata om det jag har sett i landslaget.
2014-01-31, 20:37
Medlem
Så nu är det klart med Källström.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/club-agrees-loan-move-for-kim-kallstrom
2014-01-31, 20:39
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Joja, visst. Men det var ju bra länge sedan Källström var speciellt bra, som det har nämnts tidigare i tråden så är han inte tillräckligt bra i korta passningar samt defensivt. Men det ska sägas att jag har inte sett han i Spartak så jag vet ju faktiskt inte hur han spelar nu, kan bara prata om det jag har sett i landslaget.

Det är ett kort lån tänkt som back-up, skulle jag tro. Ingen stor grej, bara en skön säkerhetsåtgärd. Jag gillar Kim och jag håller inte med om att han har blivit sämre heller. Riktigt kul! Stilig i Arsenal-tröjan är han också.
2014-01-31, 20:40
Medlem
Dark_Ganons avatar
Sjukaste övergången ändå. Den som tippade det igår lär vara miljonär nu . Ska bli kul att se han lira i PL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in