2014-01-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Jag har en känsla av att Jesper vinner och tar pengarna själv.

Nog skulle han varit kapabel till det men det känns märkligt i så fall att Jeppe och och Paow förblev ett par efter Paradise under en period. Paow har till och med tatuerat in Jeppes namn. Gör man det efter att ha blivit blåst på 250 000?
Citera
2014-01-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Kollade på studio paradise här om dagen med paow och Jeppe (delen som gick efter att de åkte ut). Mina observationer därifrån:
  • Paow verkar tycka väldigt illa om Jesper
  • Jesper verkar allmänt tillfreds och positiv, ha i åtanke att han är en tävlingsmänniska som troligtvis HATAR att förlora
  • Jesper är inte arg eller besviken på någon av de andra deltagarna
  • Jesper lyfter gång på gång fram hur han hela tiden sett det som ett spel och hur bra han är på det
  • Jesper umgås väldigt lite med de andra deltagarna efter inspelningen, flera tycker illa om honom

Jag har en känsla av att Jesper vinner och tar pengarna själv. Då hade jag tyckt han förtjänat det även om min favorit var Niklas. Finns en del som pekar på Samir och Anja också men det hade inte varit lika kul.

Speciellt då Paow hela tiden i det avsnittet sa "Med tanke på hur tidigt du åkte ut.." osv.
Citera
2014-01-30, 21:08
Medlem
yoloitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Verkligen. Helt otroligt hur kass produktionen varit i år. Om man sållar bort de som vart ute och sedan kommit tillbaka, samt de som i princip inte behövt åstadkomma ett skit vad gäller uppdrag eller taktik, så har man redan sållat bort drygt 80%. Och av kvarstående så är Niklas den som verkligen spelat bra, om något riskfyllt, och som nu är kvar vid semifinalsvecka. Det säger sig självt vem som förtjänar det.
Tror det är så här...
När PH Sverige gick sist var det dåligt gensvar. Tror det bara gick på web men vet inte. Jag tror att denna omgången har de inte lagt så mycket krut på, den har varit för att kolla om intresse finns. Ett test. Därför så få deltagare, så få avsnitt och allmänt B-produktion. Nu har det varit stort intresse och det blir större bättre produktion. Så nästa PH ser jag fram emot...
Btw så hoppas jag Samir och Aina vinner. Tycker faktiskt de är de skönaste personerna på hotellet som kunnat bjuda på lite skratt och som varit goa hela tiden mot alla. Resten av packet är bara blaha blaha
Citera
2014-01-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
tror du ska ta hela listan med ett stort lass salt.
eller rent av avfärda det som bullshit.

Jag har verkligen inte hittat på siffrorna om det är vad du anklagar mig för, utan detta är något dom själva sagt i programmet (finns i något extramaterial).
Citera
2014-01-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Nog skulle han varit kapabel till det men det känns märkligt i så fall att Jeppe och och Paow förblev ett par efter Paradise under en period. Paow har till och med tatuerat in Jeppes namn. Gör man det efter att ha blivit blåst på 250 000?

De va ny information för mig. Om det skedde efter paradise borde det scenariot vara uteslutet.

Btw. stackars brud som är så tappad att hon tatuerar in ett namn på en snubbe hon träffat i en dokusåpa.
Citera
2014-01-30, 23:48
Bannlyst
Slutade följa detta mitt i. Går det att se någon sammanfattning på vilka som valt ut varandra och vilka som åkt? Läste att alla röstade ut Mia, wtf? Senaste avsnittet jag såg var när Thobias den långa kom in.
Citera
2014-01-31, 00:29
Medlem
Men jag känner bara att vem det än är som vunnit borde denna, med tanke på deltagarnas intelligens, göra sitt bästa för att undvika avslöja att man vunnit. Samtidigt, om Jeppe snodde pengarna och inte delade till Paow, kan jag förstå om han känner sig tvungen att pränta in att "det är ett spel och jag spelar det". Varför skulle dock Paow låna ut pengar till Jeppe om han svek henne eller ens tatuera in hans namn?

Min gissning om Paow och Jeppe vann är att de var ett crash and burn- par som höll i några veckor, kanske endast under något firande i Mexico...och sedan gick helt åt skogen. Förmodligen för att Jeppe ansåg "Okej, det där var en tv-serie, ett spel...jag är färdig med det, vi hade kul baby, men det är dags att gå vidare".

Nej, jag tror Anja och Samir vinner...
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-01-31 kl. 00:32.
Citera
2014-01-31, 04:19
Medlem
yoloitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Slutade följa detta mitt i. Går det att se någon sammanfattning på vilka som valt ut varandra och vilka som åkt? Läste att alla röstade ut Mia, wtf? Senaste avsnittet jag såg var när Thobias den långa kom in.
Finns att ladda ner på piratbay, samtliga avsnitt. liksom lite mycket att sammanfatta ;-)
Senast redigerad av yoloits 2014-01-31 kl. 04:22.
Citera
2014-01-31, 11:28
Medlem
Grabbjaevels avatar
Måste ju vara Jeppe som Samir skriker på i nästa avsnitt.

Tror Tobbe och Aina tar hem det hela och slår Jeppe och Paow i en final. De enda som kommer ställa sig bakom Paow och Jeppe är Joppe och Fröidh.
Citera
2014-01-31, 13:27
Medlem
Citera
2014-01-31, 13:48
Medlem
Det var ett jävla spring på Jeppe och Jeppe här på krogen i Uddevalla, nu ska de komma hit den 8:e februari igen, var inte mer än två veckor sen de var här senast tror jag.
Citera
2014-01-31, 15:10
Medlem
NyanNyans avatar
Thobias har nu kommit som bög(inte bi alltså) på sin instagram.
Borde han inte kunna bli disskad då? Annars kan man ju lika gärna göra om det till en kompis tävling, eftersom Thobias har vunnit på att vara bästis med tjejerna, det är ju trots allt en heterosexuell parlek.
Thobias är säkert en trevlig kille, men konceptet urholkas ju om homosexuella ska vara med och tävla.
Senast redigerad av NyanNyan 2014-01-31 kl. 15:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in