Citat:
Ursprungligen postat av
ssl
Ska till Rom nästa fredag några dagar så tänkte titta förbi i SI flagstore. Hoppas på mycket nytt där och inte jobbig rea hit och dit.
Citat:
Ursprungligen postat av
ssl
För det första har jag redan förstått att du jagar rea för att kunna gå i dyrare kläder, så din kommentar var bara efterbliven. Sen föredrar jag att gå i butiker utan reakaos. Och tillsist skulle det vara kul att känna på deras nya grejer dom kommer med för SS14. Jag letar som sagt bara overshirt.
Pretentiös och casual är något jag inte tycker rimmar bra ihop. Var förbi SIs flagship store förra veckan i Rom och det var så långt ifrån "rea kaos" man kan komma. Det är låg säsong i Italien.
Ska vi ta det här till sin spets är det mest äkta att inte alls betala, som pionjärerna. Så ditt resonemang att man är "tattig" för att man inte vill betala överpriser och gör klipp är bara löjligt.
Men men.. SI flagship i Rom. Schysst butik! Dock lite plagg tycker jag, det var vår kollektionen. Ett helt rum för SI Kids, förstod inte riktigt varför. De hade en frys med en ice jacka i vilket var häftigt att se hur den reagerade när man tog ut den osv. Och för att göra dig besviken såg jag en liten diskret skylt när jag gick ut där det stod "sales", så jo. Det är rea. Dock inte skyltat, personalen brukar berätta det när man kommer in som i alla andra dyrare butiker. Kan tipsa om Moncler butiken som ligger längre ned för gatan med mittemot Gucci.
Citat:
Ursprungligen postat av
SCM1910
Stone Island Tyvek, SS09, om inte säljaren sviker mig
http://sv.tinypic.com/r/35jgqc7/8
Grym jacka! Skicka upp en egen bild sen när du fått hem den.