2014-01-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Det undrar jag med.
Hur fan kunde man ha en syrier i partiledningen?

Nej, jag får nog ta och omvärdera min inställning till SD.
Hm trodde SD hade nolltolerans? Men det kanske var skitsnack??
Citera
2014-01-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En diskret förberedelse för det oundvikliga beslutet att det inte blir någon förundersökning.
Ska bli intressant att se om någon ur ljug-media besvärar sig med att ens nämna denna jobbiga nyhet.

Här formulerar du på pricken det som kanske är det mest sorgliga med den lögnaktiga slaskpressen (med Aftonhoran i spetsen) vi tyvärr har.

Det ska bli oerhört intressant att se vad Aftonhoran skriver när beslutet med största sannolikhet innebär att det inte ens blir någon förundersökning.
Citera
2014-01-30, 18:48
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
4) Ingen "förfalskning" (se punkt 1 ovan) dvs OM det nu är så att man ändrat "kvinnonamnet" spelar det ingen roll eftersom man hade "kvinnlig verksamhet".

Till saken hör att det tippexade och av Assai förfalskade pappret aldrig skickades in vid ansökan.
Citera
2014-01-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Till saken hör att det tippexade och av Assai förfalskade pappret aldrig skickades in vid ansökan.

Om detta stämmer är skandalen för Aftonhoran total. Dvs SD-AB 100-0.....
Citera
2014-01-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massa1212
Plus Hell Angels o Mangs osv, fast de är ju fina vita

Det där får du gärna utveckla dvs vart man ska "skicka hem" Mangs någonstans. Eller blir du och andra sinnessvaga så förvirrade i invandrarfrågan så det kan ta sig uttryck i ett inlägg enligt ovan?
Citera
2014-01-30, 19:07
Medlem
Citat:

Det stämmer men tyvärr är aftonbladet ändå vinnaren. Vi frälsta kanske blir än mer övertygade om vår sak, men 90% av folket luras och blir mer indoktrinerade att något är allvarligt fel på hela SD.

Desto mer aftonbladet sprutar ut, desto svårare för oss att omvända dessa människor och det vet aftonbladet.
Citera
2014-01-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick1989
Det stämmer men tyvärr är aftonbladet ändå vinnaren. Vi frälsta kanske blir än mer övertygade om vår sak, men 90% av folket luras och blir mer indoktrinerade att något är allvarligt fel på hela SD.

Desto mer aftonbladet sprutar ut, desto svårare för oss att omvända dessa människor och det vet aftonbladet.

Jag är inte lika säker på detta. SD:s Facebook-grupp tilldrog fler "medlemmar" mitt under pågående krigsrapportering. Efter järnrörsskandalen (som var en veritabel skandal) ökade SD:s stöd. Jag är å en sidan övertygad om att en viss del av befolkningen blir mer indoktrinerad, och ännu inte har kommit till insikt om kvällspressens häxjakt. Å andra sidan tror jag att en större del av befolkningen har kommit till insikt om att media gör vad som helst för att försöka diskreditera ett demokratiskt valt parti.
Inleds ingen FU tror jag att gemene man undrar vad det är för fel på AB som målade upp krigsrubriker.
Citera
2014-01-30, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Ju mer de sparkar på SD desto handfastare blir jag med att rösta just på SD.

Just därför SD finns
Citera
2014-01-30, 20:15
Medlem
Citat:
Men hur många får reda på sanningen då. 100 000-tals läser AB och tror att SD satt sig i en shitstorm. Till och med jag som brukar se igenom de flesta drev trodde på uppgifterna från början.
Citera
2014-01-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
jasså, varför har då en förundersökning inletts? Mot Sd alltså.

Sedan tycker jag det är väldigt bra att det framkommit vilken vidrig mobbande människa Gabriella Hedarv med flera är.

Anna Hagwall har fått någon form av mindre upprättelse.

Sedan har vi fått veta att förfalska och skriva på tunga dokument är helt okej inom SD.

Jag tycker detta har belyst hur sd fungerar, det är intressant helt enkelt.
Du skiter väll i Hedwall och hade säkerligen velat skicka henne till ett läger i Sibirien.
Sveriges största tidning har med förfalskade dokument förtalat ett parti med företrädare.
Citera
2014-01-30, 20:21
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
4) Det visar sig att det var Assai själv som förfalskade protokollet i fråga och att detta dokument aldrig bifogats till någon bidragsansökan.

Stämmer dessa fyra punkter, eller har jag fått något om bakfoten?

Nästan...

Dokumentet skickades på något sätt in till partibidragsnämnden som komplettering, exakt varför är oklart då det inte borde ha behövts. Tydligast syns detta i det här meddelandet från ordförande Carina Herrstedt till nämnden, där hon ljuger om att föreningen redan ska ha startats och stadgar antagits på ett årsmöte.

I slutändan verkar det som att ansökan blev beviljad med sammanslutningen som grund snarare än den påhittade föreningen, men att förfalskade dokument skickats in och att ordföranden ljugit i samband med ansökan är fortfarande ganska allvarligt för de inblandade personerna.
Citera
2014-01-30, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Nästan...

Dokumentet skickades på något sätt in till partibidragsnämnden som komplettering, exakt varför är oklart då det inte borde ha behövts. Tydligast syns detta i det här meddelandet från ordförande Carina Herrstedt till nämnden, där hon ljuger om att föreningen redan ska ha startats och stadgar antagits på ett årsmöte.

I slutändan verkar det som att ansökan blev beviljad med sammanslutningen som grund snarare än den påhittade föreningen, men att förfalskade dokument skickats in och att ordföranden ljugit i samband med ansökan är fortfarande ganska allvarligt för de inblandade personerna.

Nummer ett, du hänvisar till aftonslusken, just en bra referens.
Nummer två, hur vet du att dokumentet är äkta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in